۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۰۴۲۲۹
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران از تهدیدهای تروریستی نمی‌ترسد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت عزیز ایران اسلامی با اتحاد و انسجام و وحدت ملی و با توکل به خدا و استمرار حضور در صحنه‌های مختلف همچنان در مقابل همه تهدیدهای تروریستی دشمنان مقاوم و استوار است.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، ضمن محکوم نمودن اقدام ذلیلانه و ناجوانمردانه گروه تروریستی داعش در حادثه غم بار روز 12 ماه مبارک رمضان گفت: عربستان با جلب نظر آمریکا اقدام به حملات تروریستی در ایران می‌کند و انتخاب مجلس با مجموعه‌ای از ساختمان‌های بهارستان با استفاده تبلیغات رسانه‌ای بود.

عضو خبرگان رهبری افزود: دشمنان به خیال خام خود تصور می‌کردند که در ایران اختلاف است و می‌شود حملات تروریستی انجام داد اما کور خواندند، چرا که ملت ایران در مقابل دشمنان ید واحده و اتحاد دارند.

امام جمعه تاکستان در ادامه اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت و انقلابی بودن ملت ایران در دوره‌های مختلف سبب شده تا دشمن به خود جرأت حمله ندهد و این مسئله نشان می‌دهد که مسؤولان باید در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی انقلابی عمل کنند.

وی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را پیام همیشگی انقلاب مردم ایران دانست و افزود: انقلاب ما توانست پیام صلح، دوستی و امید به ملت های مظلوم به ویژه تحت ستم جهان برساند و به همه آزادمردان جهان، الگویی برای بیداری و فریاد در برابر باطل بدهد.

حجت الاسلام  والمسلمین اسلامی تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا بداند ملت ایران تغییر نکرده و از تهدیدات شما نمی‌ترسد، عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه 38سال از انقلاب را با تجارب گوناگون و پیشرفت‌های مختلف با وجود همه دشمنی‌ها پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی الهی بود که در طول زمان بر استحکام، قدرت و پایداری نظام افزوده شد، به گونه‌ایی که کفار نسبت به آن خشم گرفتند و خداوند ناظر کسانی است که در این مسیر گام برداشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام اسلامی ایران در مسیر خود همواره دشمنان مختلف را تجربه کرده ابراز کرد: ایران اسلامی در کشاکش دوران در مقابله با همه هجمه‌ها ایستادگی کرد و محصول این مقاومت‌ها و مجاهدت‌ها استحکام هرچه بیشتر نظام است.

حجت الاسلام والمسمین اسلامی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی و برای تامین منافع مردم در سایه آموزه‌های دینی و رهبری ولایت فقیه است و کمک به مستضعفین جز عناصر ذاتی انقلاب و نظام  است.

وی در پایان  اظهار کرد: اگر امروز ملت ما حمایت و پشتیبانی معنوی خود را از مستضعفین و مظلومان عالم و کمک به سایرین که در عرصه درگیری با نظام سلطه هستند، می‌داند ناشی از همین اصل انقلاب است./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات