۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۰۷۰۷۸
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

تاسیس داعش برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی توسط آمریکا بود

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل، گفت: به حاشیه رفتن خطر غده سرطانی رژیم صهیونیستی و جنایت های این رژیم و ایجاد حاشیه امن برای این رژیم با تضعیف جبهه مقاومت از علل تشکیل گروهک هایی نظیر داعش توسط آمریکا است.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امروز در جمع نیروهای ولایی در شهر گتاب با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس، گفت: از نگاه امام راحل روز قدس یک روز حرکت دهنده و تعیین کننده برای جامعه اسلامی است.

وی افزود: روز قدس فرصتی برای همگرایی و وحدت در جهان اسلام با محوریت مسجدالاقصی است تا جبهه واحدی از مسلمانان در برابر جنایتکاران صهیونیست تشکیل شود.

امام جمعه گتاب نامگذاری روز قدس موجب حیات اسلام دانست و تاکید کرد: روز قدس، روز هشدار امت بزرگ اسلامی به همه ابرقدرت ها و اعلام بیداری مسلمانان است تا آن ها فکر سیطره بر امت اسلامی را از ذهن خود بیرون کنند.

وی ادامه داد: روز قدس مقدمه تشکیل جبهه جهانی مستضعفان دنیا برای رویارویی با استکبار و احقاق حقوق از دست رفته مظلومان در سراسر جهان است.

حجت الاسلام تقی پور یکی از ترفندهای استکبار برای حمایت از رژیم صهیونیستی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به حاشیه رفتن خطر غده سرطانی رژیم صهیونیستی و جنایت های این رژیم، از علت های تشکیل و حمایت از گروهک های خبیث تروریستی نظیر داعش توسط استکبار است.

وی افزود: داعش عروسک دست ساز آمریکا برای ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت روز تبلیغ دینی، اظهارداشت: دشمنان از طریق رسانه های مختلف و شبهه آفرینی در جامعه در حال تبلیغ علیه مبانی اسلام و انقلاب هستند و تکلیف همه آحاد جامعه با تاکید مقام معظم رهبری درباره جهاد کبیر در حوزه فرهنگی مشخص است.

وی ادامه داد: دشمنان امت اسلام با استفاده از ابزار رسانه و فضاي مجازي، افكار عمومي در داخل ايران را هدف گرفته‌اند و افسران جنگ نرم باید برای مقابله با آنها از این ظرفیت ها برای تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی استفاده کنند.

حجت الاسلام تقی پور تصریح کرد: امروز ترویج اسلام سکولار در کنار گسترش تکفیر و تحجر با استفاده از عناصر پیاده نظام آن ها در منطقه از جمله رژیم آل سعود در دستور کار دشمنان است تا با هدف قرار دادن آرمان های اسلام و انقلاب، سلطه خود را در منطقه گسترش دهند.

وی افزود: هدف از ایجاد جبهه غربی، عربی  و عبری در راستای گسترش سلطه فرهنگی، نشر اندیشه خطرناک تکفیری و اشاعه ناامنی های قومی و مذهبی به ویژه در ایران اسلامی است.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس را تجدید بیعت با آرمان های امام راحل به ویژه در تعیین راهبرد روز قدس عنوان کرد و گفت: حضور گسترده و با شکوه خیل عظیم روزه داران موجب دلگرمی برای ادامه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حس ناامیدی در میان صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و جهانی آن ها خواهد شد./1313/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات