۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۵۰۸۵۷۰
به همت دفتر نهاد رهبری؛

 طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه تبریز از برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه تبریز به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این مرکز آموزش عالی خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد انوری، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز

حجت الاسلام محمد انوری، مسؤول نهاد رهبری دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره دانش افزایی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز از 25 تا 28 تیر ماه سال جاری بصورت متمرکز از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز و با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه برگزار می شود.
وی با بیان این‌که نام‌نویسی از اساتید علاقه‌مند به شرکت در دوره از دوشنبه هفته جاری آغاز می شود، خاطرنشان کرد: این طرح با عنوان معرفت شناسی و با موضوع «غرب شناسی» برگزار می شود که ثبت‏ نام کنندگان باید از اعضای هيأت علمی دانشگاه تبریز اعم از رسمی قطعی، رسمی آزمايشی و پیمانی باشند.
حجت الاسلام انوری با اشاره به این‌که شرکت در دوره‏‌های آموزشی و فرهنگی شامل هشت جلسه 2 ساعته آموزشی و چهار جلسه 2 ساعته فرهنگی ضروری است، گفت: به شرکت کنندگان در دوره، طبق آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی موسسات آموزشی و پژوهشی، گواهی معتبر اعطا خواهد شد.
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه تبریز با اشاره به این‌که ثبت نام صرفاً از طریق سایت ziafatasatid.nahad.ir و در زمان‌های تعیین شده انجام خواهد گرفت، گفت: به دلیل ضرورت رعایت ضوابط تعیین شده برای برگزاری دوره‌ها، امکان برگزاری دوره بیش از ظرفیت و خارج از ضوابط ممکن نیست.
وی با اشاره به این‌که امکان اعطای گواهی به اساتیدی که بدون ثبت‏‌نام و انتخاب موضوع در دوره شرکت کنند، وجود ندارد، افزود: طرح دانش‌افزايي و توانمندسازي اعضاي هيأت علمي با هدف ارتقاي مستمر علمي، معرفتي، فرهنگي و مهارتي در راستاي پاسخگويي به نيازها و اولويت‌هاي آموزشي، پژوهشي و تربيتي و تقويت روحيه خودباوري برگزار می‏
شود. 
حجت الاسلام انوری با بیان این‌که اهميت و جايگاه اعضاي هيأت علمي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تربيت نيروي انساني مؤمن، متخصص و كارآمد در تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامي بر کسی پوشیده نیست، گفت: نام‌نویسی از اساتید برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه طی روزهای دو‌شنبه 12 تیر، چهارشنبه 14 تیر و ‌شنبه 17 تیر صورت می گیرد.
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه تبریز ادامه داد: ظرفیت ‌نام‌نویسی برای زمان‌های تعیین شده محدود بوده و اولویت با افرادی خواهد بود که در موعد مقرر اقدام به ثبت نام کنند، ضمن این‌که طبق تجربه‌ سالهای گذشته، ممکن است ظرفیت ثبت نام در همان دقایق اولیه تکمیل شود.
وی با بیان این‌که کلاس‌های طرح قبل از ظهر از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 18 برگزار خواهد شد، یادآور شد: اساتیدی که پیش از این در سامانه ضیافت اندیشه استادان اقدام به انتخاب موضوع کرده‌اند، انتخاب آنها لغو شده و می‌بایست برای انتخاب موضوع، در زمان‌های تعیین شده به سامانه مراجعه کنند./935/
ت۳۰۳/ج۱

ارسال نظرات