۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۰۹۰۳۳
سرپرست گروه تبلیغی سراج مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های تبلیغی در جامعه

حجت الاسلام عباسی به نقش تعیین کننده تسلط بر مباحث تفسیری در تبلیغ اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز جامعه به مسائل تفسیری و قرآنی کارگروه تبلیغی تفسیر در مؤسسه سراج تشکیل می شود.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی عباسی، سرپرست گروه تبلیغی سراج همدان امروز در نشست شورای سراج، اظهار داشت: فرصت های تبلیغی را در پارک نباید از دست داد.

وی با بیان این مطلب که امروز باید از تمام ظرفیت های موجود در تبلیغ بهره ببریم، گفت: برخی از مساجد ظرفیت تبلیغی خود را از دست داده اند و باید برای جذب مخاطب فعال به روش های دیگر متوسل شویم.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغان و روحانیت برای این که مصداق طبیب دوار بطبه باشند باید به دنبال مخاطبان خود بوده و از موضع انفعالی خارج شوند.

وی با اشاره به اهمیت نوآوری در تبلیغ و ارشاد مردم، ابراز داشت: با هماهنگی های صورت گرفته در شورای تبلیغی این گروه تبلیغی، از طرح های برگزیده مبلغان فعال در این زمینه استقبال می شود.

حجت الاسلام عباسی به نقش تعیین کننده تسلط بر مباحث تفسیری در تبلیغ اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز جامعه به مسائل تفسیری و قرآنی؛ کارگروه تبلیغی تفسیر در مؤسسه سراج برگزار می شود.

وی به جایگاه و اهمیت تبلیغ در مناطق مختلف از جمله پارک ها اشاره کرد و گفت: امروز با کمرنگ تر شدن حضور جوانان، باید برای جذب آنان دست به کار شد و از مهمترین مکان ها برای استفاده از این فرصت حضور در پارک ها است.

عضو شورای مؤسسه تبلیغی سراج همدان به طرح کلاس محله اشاره کرد و گفت: در این طرح افراد مبلغ در گروه های دو نفره و سه نفره در پارک های محلات حضور یافته و حلقه های معرفتی را با حضور جوانان تشکیل داده و به امور تبلیغی مشغول می شوند./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات