۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۹۹۷۲
امام جمعه بندرامام مطرح کرد؛

صلح با قدرت نظامی به دست می آید نه مذاکره و سازش

امام جمعه بندرامام گفت: صلح با کسی که تنها زبان زور را می فهمد بدون داشتن قدرت نظامی امکان ندارد.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: براساس آیه های قرآن کریم منافقین و کفار در توطئه علیه اسلام هماهنگ هستند و در طول تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی؛ آمریکایی ها با عناصر مزدور داخلی هماهنگ بوده و مزدوران زمینه سازی و آمریکایی ها اقدام می کردند.

امام جمعه بندرامام با بیان اینکه آمریکایی ها پس از اعتراضات مزدوران داخلی موضع گیری کرده و مدعی مخالفت مردم با نظام اسلامی می‌شدند، اظهار داشت: متأسفانه در مدت اخیر یکی از مسؤولان پیش و پس از انتخابات، سپاه اسلامی را تضعیف و موضع گیری کرد تا آن را بدنام کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام با اشاره به اینکه سپاه پاسداران رکن اقتدار کشور و نیروهای مسلح است، تصریح کرد: آمریکایی ها پس از این اظهارنظرها تحریم سپاه را در دستور کار مستقیم خود قرار دادند و در واقع نوعی هماهنگی میان جبهه خارجی با داخلی بود.

حجت الاسلام تابش گفت: چنین اهانتی نباید بدون پاسخ سیاسی و قانونی از سوی قوه های قضائیه و مقننه بماند.

وی با بیان اینکه صلح با سازش به دست نمی آید، افزود: در اسلام اصل بر صلح است، اما جواب تجاوز را با ضرب اسلحه و مقاومت می خواهد و وضع جهاد برای جلوگیری از تجاوزگری و ظلم ظالمان، حفظ آزادی ملت ها و کیان امت اسلامی است.

امام جمعه بندرامام تصریح کرد: خواستن صلح بدون داشتن قدرت و تفنگ به دست نمی آید و دشمنان توجهی به ما نخواهند کرد و داستان صلح فلسطین و ژریم اشغالگر قدس پیش خواهد آمد که سلاح های مقاومت گرفته شد و فلسطینی ها تروریست نامیده شدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام عنوان کرد: فلسطینی ها سلاح ها را بر زمین گذاشتند و با مذاکره نه تنها حقشان حاصل نشد بلکه تحقیرهای پی در پی را دیدند و صهیونیست ها گستاخ تر شدند.

حجت الاسلام تابش در پایان گفت: صلح با کسی که تنها زبان زور را می فهمد بدون داشتن قدرت نظامی امکان ندارد./9456/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات