۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۱۶۶۷۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه تهران:

تهران با کمبود مربی قرآن روبرو است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه تهران با اشاره به اینکه متاسفانه با کمبود مربی قرآن در تهران روبرو هستیم، گفت: ما در بقاع متبرکه سعی در تربیت مربیان قرآنی داریم؛ این در حالی است که ما برای تربیت یک میلیون مربی حافظ قرآن به نظام کشور متعهد هستیم.
محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت السلام غلامرضا محمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه تهران امروز دوشنبه(16مردادماه) در مراسم افتتاحيه چهلمین دوره مسابقات قرآن استانی تهران که در امامزادگان سید جعفر(ع) و حمیده خاتون(س) برگزار شد با اشاره به اینکه بقاع متبرکه ما در امور فرهنگ، نیرو و کالای فرهنگی اقدامات فراوانی انجام می‌دهند، اظهار داشت: متاسفانه ما امروز شاهد این هستیم که کالای فرهنگی از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شوند و این در حالی است که این کالاها جزء اعتقادات ما هستند.

وی ادامه داد: امروز چهلمین دوره مسابقات قرآنی در تهران در شرایطی آغاز به کار می‌کند که در حدود 200نفر در این مسبقات حضور دارند، در این میان تعداد بیش از 100نفر در بخش برادران و 80نفر نیز در بخش خواهران رقابت خواهند کرد، همچنین در تهران مسابقات در دو بخش دانش آموزان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه تهران تاکید کرد: چهلمین دوره مسابقات قرآنی استانی اوقاف در رشته‌های حفظ قرآن کریم ،تلاوت تحقيق ،تلاوت ترتیل ،اذان ،دعا خوانی و مدیحه سرایی برگزار می‌شود، در کنار رشته‌های فوق هنرهای قرآنی نیز در این مسابقات خواهد بود و از اصحاب هنر دعوت شده تا هنر خود را در زمینه انیمیشن، فیلم، نقاشی و خوشنویسی به تصویر بکشند.

حجت السلام محمدزاده یادآور شد: در این دوره از مسابقات ما دعاهای مشهوری که در ادعیه قرار دارد را نیز وارد این مسابقات کرده‌ایم.

وی افزود: ما در بقاع متبرکه سعی در تربیت مربیان قرآنی داریم، با این وجود ما با کمبود مربی مواجه هستیم، این در حالی است که ما برای تربیت یک میلیون مربی حافظ قرآن به نظام کشور متعهد هستیم، در این میان کار تربیت مربی قرآن در شهر کار خود را آغاز کرده است و در تهران هم این امر ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است چهلمین دوره مسابقات قرآنی استانی اوقاف از 16مرداد تا 20 مردادماه در دو بخش خواهران وبرادران در امامزاده سید جعفر(ع) و حمیده خاتون (س) تهران برگزار می‌شود./816/د۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات