۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۱۷۴۹۸
آیت الله دری نجف آبادی:

وزرای دولت دوازدهم باید متعهد، انقلابی و مسؤولیت پذیر باشند

امام جمعه اراک با بیان اینکه منتخبین مردم در مجلس در ارزیابی کابینه دوازدهم نقش آفرینی کنند، گفت: وزرای دولت دوازدهم باید متعهد،انقلابی و مسؤولیت پذیر باشند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، اظهار داشت: امروز موضوع و بررسی انتخاب کابینه بسیار مهم است و باید در این مسأله مهم هوشیار بود و با برنامه ریزی عمل کرد.

وزرای دولت دوازدهم باید انقلابی و مسؤولیت پذیر باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه منتخبین مردم در مجلس در ارزیابی کابینه دوازدهم نقش آفرینی کنند، گفت: وزرای دولت دوازدهم باید متعهد، انقلابی و مسؤولیت پذیر باشند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه سوابق وزرای پیشنهادی باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد، ابراز داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید افراد شایسته و اصلح را انتخاب کنند و بدانند وزرایی که برگزیده می شوند باید در همه حال پاسخگوی نیازهای کشور و مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی باشند.

کابینه دوازدهم خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه دهند

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به فردی رای دهند که دغدغه مشکلات جامعه همچون فساد، بیکاری و تبعیض را داشته باشد و بتواند برای چهار سال آینده برای کشور برنامه ریزی کند و سبب پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه وزرای کابینه دوازدهم با خدمات و عملکردهای پسندیده خود باید قدردان اعتماد مردم باشند، اظهار داشت: کابینه دوازدهم باید در مسیر آرامش و کاهش تورم نقش آفرین باشند و خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه دهند.

ایران اسلامی در عرصه های بین المللی بسیار تاثیر گذار است

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به حضور 105 کشور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، گفت: آیین تحلیف ریاست جمهوری به جهانیان ثابت کرد که ایران اسلامی در عرصه های بین المللی بسیار تاثیر گذار است.

اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نخواهد شد

امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نخواهد شد، بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی سبب حل مشکلات و همچنین و ترمیم اقتصاد کشور می شود و همه و همه باید در مسیر اقتصاد مقاومتی و رفع و کاهش مشکلات جامعه گام برداریم.

شایان ذکر سالروز مقاومت مردم سوریه در مقابل اسراییل، یادآوری پیروزی رزمندگان لبنان در مبارزه با داعش و فعالیت شهرک صنعتی کوچک وصنایع بزرگ کشوری در استان مرکزی از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه اراک به آن ها پرداخته شد.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات