۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۱۷۶۶۳
حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي:

زايران حرم پیامبر سبك زندگي خود را نبوي كنند

حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي در جمع زائران مسجد النبی، پيامبر اكرم (ص) را اسوه صبر و شكيبايي دانست و به زايران توصيه كرد سيره و زندگاني آن حضرت را سرلوحه زندگي خويش قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در جمع زايران كشورمان که در محفل "‌انس و معرفت "‌ در هتل " رويال مكارم "‌مدينه منوره سخن مي گفت، سفر حج را به فرصتي براي خودسازي دانست و گفت :‌پيامبر در طول عمر مباركشان همه نوع سختي و مشكلات را با صبر و حوصله تحمل كردند و هيچگاه در برابر مشكلات سرخم فرود نياورد.

سخنران بعثه رهبری با بيان اين مطلب كه آستانه تحمل پيامبر در تحمل مشكلات و سختي ها بسيار بالا بود ؛‌گفت :‌ پيامبر در طول حيات سياسي و اجتماعي خويش نيز در اوج قدرت و توانمندي نيز هرگز انتقام جويي نكرد.

وي با تاكيد بر اينكه ما مسلمانان بايد رفتار و كردار و سيره نبوي را به عنوان چراغ راه خود قرار دهيم ؛‌ابراز اميدواري كرد زايران در سفر حج ؛ زمينه را براي كسب معارف اهل بيت و اصلاح مسير زندگي خود فراهم نمايند.

حجت الاسلام والمسلمین راشد يزدي با اشاره به احاديث و رواياتي از پيامبر گرامي اسلام گفت كه صبر و شكيبايي دژي مستحكم است كه پيامبر(ص)‌ از همه مصائب و سختي ها با اين دژ عبور كرد./۱۳۳۰/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات