۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۸۸۱۱
امام جمعه تبریز:

ایثار آزادگان ماندگاری نظام را سبب شد

امام جمعه تبریز اقتدار کشور را مرهون شهدا، آزادگان و جانبازان دانست و گفت: آزادگان باعث شدند که نظام جمهوری اسلامی سرپا بماند و ما در جنگ بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدیم.
شب خاطره دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دومین شب خاطره دفاع مقدس با موضوع اسارت و آزادگان با اشاره به ایثار و فداکاری آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در اردوگاههای بعثی عراق گفت: کسانی که به دنبال عکس سلفی هستند بیایند با آزادگان عکس یادگاری بگیرند.
وی با بیان این که مقاومت، ایثار و فداکاری شما آزادگان باعث شد که ما در جنگ پیروز شویم، اظهارکرد: به همین خاطر است که نظام ما ماندگار است.
امام جمعه تبریز با اشاره به خاطره گویی آزادگان از دوران اسارت در اردوگاه موصل گفت: من از خاطره گویی شما لذت بردم.
وی با بیان اینکه امروز مسیر جمهوری اسلامی با همان صلابت زمان امام راحل (ع) در سایه رهبر معظم انقلاب نیز ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: دشمنان هر چه قدر ما را بترسانند اثر نخواهد داشت و در طول 38 سال هر چقدر فشار علیه انقلاب اسلامی بیشتر شد، مردم متحد تر شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه دشمن با نیت پیروزی در عرض کمتر از یک هفته جنگ را آغاز کرد، گفت: آنها حتی برای اهواز استاندار تعیین کرده و نام اهواز را نیز تغییر دادند و درصدد فتح سه روزه اهواز و یک هفته ای تهران بودند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمن قبل از شروع جنگ برای براندازی نظام 19 ماه تلاش کرد و بعد از 19 ماه عدم موفقیت، برای ساقط کردن جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را آغاز کرد.
وی با بیان این که جنگ عراق علیه ایران با حمایت های آمریکا، شوروی و با پشتیبانی هواپیماهای فرانسه با حمایت های تجهیزات شیمیایی آلمانی ها و حمایت مالی اعراب منطقه از عراق آغاز شد، افزود: هدف متحدان از حمایت عراق براندازی نظام جمهوری اسلامی، تصرف خاک ایران و تسلط بر نفت منطقه بود که به هیچ کدام از آرزوهای شان به برکت شما آزادگان نرسیدند./
۹۳۵/د۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات