۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۱۹۷۲۶
استاد حوزه علمیه:

حضور علما عامل رونق مساجد است

استاد حوزه علمیه گفت: وجود علما و بزرگان سبب افتخار و نورانیت بوده و ثمرات با ارزشی برای منطقه به همراه دارد و قطعا مساجد نیز با حضور علمای بزرگ رونق خواهند یافت.
اجلاسیه کارگروههای تخصصی  مسجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جشنوار برترین های مساجد به مناسبت روز جهانی مسجد با حضور طلاب و روحانیان عصر امروز در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد شیرخدایی، استاد حوزه علمیه در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ابراز داشت:  باید راه و رسم خدا را شناخت تا بتوان به او ایمان آورد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: وجود علما و بزرگان که باعث افتخار و نورانیت بوده و ثمرات با ارزشی برای منطقه به همراه دارد و قطعا مساجد نیز با حضور علمای بزرگ رونق خواهند یافت.

وی در ادامه افزود: بندگان تا به خانه خدا متصل نشوند نمی توانند خدا را حفظ کنند و عدم این مهم به دلیل ضعت معرفت الله در انسان ها است.

این مسوول در پایان تصریح کرد: بسیاری از مشکلات بشر به دلیل عدم شناخت پرودگار عالم است و تا این شناخت کامل نشود بشریت دچار گرفتاری های بزرگی خواهد خواهد شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی فرمانده سپاه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه نیز در این مراسم تصریح کرد: در سال 48 اسراییل غاصب و کودک کش بغص و کینه خود را با آتش زدن مسجد الاقصی نشان داد رژیمی که با این حرکت دشمنی خود را با مسجد و مسلمانان آغاز کرد.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه  بیان داشت: روز  جهانی مسجد فرصتی است برای گرامیداشت مساجد و این مهم باید در تمام جهان  برجسته شود تا دشمنان اسلام به اقتدار و وحدت مسلمانان پی ببرند.

وی ادامه داد: مساجد سه دسته هستند مساجدی که اهل کفر متولی آن هستند و نتیجه آن تکفیرها و دشمنان اسلام هستند و چهره اسلام را چنگ می اندازند و دسته ای دیگر از مساجد نیروهای انقلابی بوده که برای اعتلای انقلاب و اسلام تلاش می کنند و محصول آن نیز علما و شهدا هستند.

کریمی ادامه داد: دسته ای دیگر مساجدی هستند که ترویج ناامیدی و یاس در جامعه را در اولویت کار خود قرار می دهند و به اسلام مبارز اعتقادی ندارند که این بسیار خطرناک بوده و باید تدابیری برای انقلابی شدن این مساجد اتخاذ کرد.

وی در پایان تأکید کرد: حضور در مساجد درواقع تجدید عهد و پیمان با خداوند متعال، شهدا و آرمان های امام خمینی (ره) است تا بتوانیم گام های مستحکمی در راستای تداوم اسلام و انقلاب برداریم./۸۵۷۱/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات