۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۲۰۱۴۰
آیت الله علما مطرح کرد؛

ضرورت ترویج تفکر غنی اسلامی از طریق مساجد

آیت الله علما با اشاره به اینکه تفکر اسلام تفکری غنی و پربار است، گفت: باید این تفکر از طریق مساجد که پایگاه های اسلامی هستند به مردم منتقل شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جلسه حلقه مربیان طرح صالحین ابراز داشت: مسجد پایگاه و محور تصمیم گیری ها در اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید هر شخصی به وظایف خود در قبال مساجد عمل کند تا مساجد رونق پیدا کرده و نسل جوان برای حضور در مساجد ترغیب شوند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید تمام افراد و نهادهای مرتبط با مسجد از جمله امام جماعت، هیأت امنا و پایگاه های بسیج هماهنگ و همسو عمل کنند و به دنبال تقویت مساجد در محلات باشند.

وی در ادامه بیان داشت: امور مساجد باید با هماهنگی و مشورت انجام پذیرد و از ظرفیت مساجد در جهت تقویت بنیه معنوی و اعتقادی جامعه استفاده شود.

آیت الله علما تأکید کرد: باید سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج داد، خوشبختانه مسلمانان از سرمایه علمی و اجتماعی بی نظیری برخوردارند و با بهره گیری از احکام دین و آیات قران کریم، پاسخ تمام مسائل فردی و اجتماعی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خود را دریافت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: حلقات صالحین باید راهنمای جوانان بوده و مسیر صحیح را به آنها نشان دهند تا نسل جوان دچار سردرگمی نشوند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: تفکر اسلام تفکری غنی و پربار است که باید از طریق مساجد که پایگاه های اسلامی هستند به مردم منتقل شود بنابراین باید برای انتقال این تفکر برنامه ریزی های مناسب صورت گیرد./۸۵۷۱۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات