۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۲۰۱۹۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اعزامی بیش از ۳۳۰ مبلغ به مناسبت دهه ولایت در لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی استان در دهه ولایت خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۳۳۰ مبلغ بومی و غیربومی به سراسر لرستان اعزام می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعزام مبلغان در طول سال از اولویت های مهم تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به فعالیت و حضور اثرگذار مبلغان در مناطق تبلیغی و بصیرت بخشی به نسل جوان افزود: حضور این قشر فرصتی مناسب برای هدایت افکار عمومی و ترویج و تبیین ارزشها است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های دهه ولایت و امامت عنوان داشت: تبلیغات اسلامی به مناسبت این ایام نیز مبلغان بومی و غیربومی را به مناطق شهری و روستایی اعزام می کند.

وی از اعزام بیش از 330 مبلغ خواهر و بردار به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: این مبلغان در سراسر مناطق شهری و روستایی لرستان به فعالیت تبلیغی می پردازند.

برگزاری گفتمان های دینی با محوریت غدیر در لرستان

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: گفتمان های دینی به مناسبت دهه ولایت و با حضور مبلغان در مناطق شهری و روستایی لرستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این گفتمان های دینی با حضور مبلغان اعزامی در حوزه و دانشگاه، مساجد، محلات، ادارات و حسینیه ‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: جشن های غدیر، برگزاری مسابقات دینی با محوریت غدیر و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله برنامه هایی است که با حضور مبلغان اجرا می شود.

حجت الاسلام غلامی دیدار با سادات و خانواده معظم شهدای سادات را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان در دهه ولایت برگزار می شود./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات