۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۲۰۳۴۰
امام جمعه تبریز:

دولتمردان هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است، گفت: انتظار داریم دولتمردان هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشند.
تجدید میثاق با شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت که با حضور اعضای شورای اداری استان در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است؛ از این رو باید قدرشناس مجاهدت انقلابیون و رزمندگان دفاع مقدس باشیم.
وی با بیان این‌که شهدا برای عزت و تعالی نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه جان خود را فدا کردند، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال پاسداشت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی هستیم، باید در عرصه خدمتگزاری به مردم خستگی ناپذیر باشیم.
امام جمعه تبریز بهترین راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی را خدمتگزاری به مردم و جلب رضایت آحاد ملت دانست و تصریح کرد: انتظار داریم دولتمردان هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشند، فرصت خدمت به ملت توفیقی ارزشمند است که نصیب هر کسی نمی شود، بنابر این باید در این راستا برای جلب رضایت خدا و خلق الله بهره جست.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم قانون‌پذیری، خودباوری، ساده‌زیستی، استقلال‌طلبی، مردمی بودن، صراحت، صداقت و قاطعیت، رعایت اعتدال، پرهیز از سیاست‌زدگی و شجاعت در مسیر خدمت به مردم را از جمله وظایف دولتمردان دانست و گفت: شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مسؤولان نظام هستند.
وی هفته دولت را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارایه گزارشی از عملکرد دولت دانست و اظهار داشت: مردم انتظار دارند مدیران دولت به وظیفه سنگین خود در قبال خون شهدای انقلاب عمل کنند، امروز در کنار شهدا و در حضور خانواده‌های شهدا عهد و پیمان  می‌بندیم که در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب بکوشیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: عرصه نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پایان نیافته است؛ بنابراین برای تعالی نظام و مقابله با توطئه های دشمنان راهی جز خدمتگزاری وجود ندارد.
گفتنی است، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به همراه دیگر مسؤولان دولتی و فرماندهان نظامی مستقر استان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل، بار دیگر با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق بستند./935/پ
۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات