۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۲۲۱۹۱
مدیر شبکه قرآن سیما:

امام راحل احیاگر قرآن کریم در عصر کنونی بود

مدیر شبکه قرآن سیما با بیان اینکه امام راحل احیاگر قرآن کریم در عصر کنونی بود، گفت: پیام طرح فراگیر بشارت ۱۴۵۱ این بود که ما دور از قرآن و تعالیم آن نیستیم و هر ایرانی با معارف و آموزه‌های قرآنی زنده است.
حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن سیما، عصر امروز در آیین اختتامیه طرح فراگیر بشارت 1451، که همزمان با عید سعید قربان در قالب اجتماع بزرگ جامعه قرآنی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، گفت: امروز ما در محضر 1500 قاری قرآن کریم هستیم.

وی افزود: عملکرد رسانه ملی در معرفی این طرح قرآنی بسیار رضایت بخش و قابل توجه بوده است با این طرح ما توانستیم تلاوت و تفسیر قرآن کریم را به منازل مومنان ببریم.

محمدزاده با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها در این طرح قرآنی به صورت دسته جمعی شرکت داشتند، ابراز کرد: دلیل برگزاری اختتامیه در مرقد مطهر امام راحل به این دلیل بود که امام خمینی(ره) احیاگر قرآن کریم در عصر کنونی بود.

مدیر شبکه قرآن سیما در ادامه با اشاره به حضور 15 میلیون شرکت کننده در این طرح قرآنی، گفت: مهمترین پیام طرح فراگیر بشارت 1451 این است که ما به هیچ عنوان دور از قرآن و تعالیم آن نیستیم و هر ایرانی با معارف و آموزه‌های قرآنی زنده است.

وی از برنامه طرح 1452 در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: امید که در طرح بعد ما با اجتماع بزرگتری روبرو شویم در این طرح قریب به 200 هزار شرکت کننده به صورت حضوری در دوره‌های کلاسی حاضر شدند./813/پ۲۰۳/خ

ارسال نظرات