۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۲۳۴۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

غدیر استمرار راه نبوت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در حقیقت غدیر استمرار راه نبوت بوده و امامت و ولایت استمرار راه نبوت است؛ از این رو ما باید تلاش کنیم تا غدیر را آن طوری که هست به جامعه معرفی بکنیم.
عبدالرضا سروستانی

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: غدیر مسئله بسیار حائز اهمیت و یکی از اعیاد بسیار گرانبهایی است و می توان گفت بعد از بعثت نبی مکرم اسلام مهمترین مسئله ای که در جامعه رخ داد واقعه غدیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در حقیقت غدیر استمرار راه نبوت است امامت و ولایت استمرار راه نبوت است لذا این اهمیت برای همه ما وجود دارد و ما باید تلاش کنیم تا در یک نگاه غدیر را آن طوری که هست به جامعه معرفی بکنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم از طریق منابع معتبر و انجام مباحث و برنامه های کیفی در سطح هیئات مذهبی، تشکل های دینی و دستگاه های اجرایی بتوانیم دینمان را نسبت به جایگاه امامت و ولایت ادا بکنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مهمترین راهبرد در امر توسعه و ترویج فرهنگ غدیر مردمی بودن جشن های گرامیداشت آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود با اشاره به لزوم فرهنگ سازی ترویج واقعه غدیر گفت: باید سعی کنیم تشکل های دینی و مراکز مردمی پای کار باشند و اگر بتوانیم این حرکت را یک حرکت مردمی کنیم مثل دهه محرم مردم به صورت خودجوش در گرامیداشت این واقعه تلاش خواهند کرد./ ۸۴۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات