۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۵۲۷۳۹۲
مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور:

ریشه سخنان رییس جمهور آمریکا به دشمنی دیرینه مستکبران با ملت ایران باز می گردد

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور گفت: بخش قابل توجهی از تصمیم گیری های مجلس سنا و کاخ سفید آمریکا به ایران و نظام اسلامی اختصاص دارد و این امر نشان دهنده وحشت آنها از نظام اسلامی ایران است.
حجت الاسلام عطایی

حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن محکومیت سخنان رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: ریشه تمام سخنان و اتهامات ترامپ به دشمنی با سابقه طولانی مستکبران با ایران و ایرانیان بازمی گردد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به عنوان یک کشور و نظام موفق و مطرح در دنیا شناخته شده است.

حجت الاسلام عطایی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از تصمیم گیری های مجلس سنا و کاخ سفید آمریکا به ایران و نظام اسلامی اختصاص دارد و این امر نشان دهنده وحشت آنها از نظام اسلامی ایران است.

وی در ادامه بیان داشت: حاکمان آمریکا به دلیل اینکه انقلاب اسلامی را تهدیدی علیه منافع خویش می دانند به دنبال ایجاد ایران هراسی در جهان هستند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور اظهار داشت: شخصیت تازه کار رییس جمهور آمریکا، در سیاست تجربه نداشته و حد و مرزی برای سخنان خویش قائل نیست و گویا ریسک کردن در عالم سیاست را همسنگ ریسک در مسائل تجاری می پندارد.

حجت الاسلام عطایی مطرح کرد: توهین های اخیر رییس جمهور آمریکا قابل چشم پوشی نبوده و مردم ایران انتظار عذرخواهی علنی از سوی رییس جمهور آمریکا را دارند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور در پایان عنوان داشت: باید مواضع ایران در مقابل گستاخی های مستکبران قاطعانه و باصلابت باشد، امروز آمریکا چهره حقیقی خود را برای جهانیان آشکار کرده است و قطعا این مواضع موجب منزوی شدن دولت و رییس جمهور آمریکا خواهد شد./۸۵۷۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات