۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۳۲۷۰۵
معاون پژوهش مدرسه علمیه الیگودرز:

تحقیق و پژوهش اساس تبلیغ است

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز پژوهش را اساس تبلیغ دانست و گفت: طلاب برای موفقیت در عرصه علمی و تبلیغی باید بر اساس نیازهای روز موضوعات پژوهشی را انتخاب و با بهره مندی از فرصتها در جهت تقویت فرهنگ و ارزش های دینی گام بردارند.
پژوهش

مریم هاشمی، معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پژوهش مهم ترین اقدام در جهت تقویت سطح علمی و تحقیقی طلاب است.

وی در ادامه با بیان اینکه پژوهش لازمه تبلیغ است، افزود: برای موفقیت طلاب در امر تبلیغ باید فعالیت های پژوهشی را به سمت نیازهای جامعه هدایت کرد و با تبیین ارزشها در جهت رفع نیازهای جامعه اقدام کرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز عفاف و حجاب را از جمله موضوعات مهم و روز جامعه خواند و ادامه داد: برای فرهنگ سازی و تبیین ارزشها و مقابله با ضدارزشها باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پژوهش لازمه تقویت فرهنگ است، عنوان داشت: طلاب با استفاده از توانمندی و بهره مندی از فرصت ها و امکانات پژوهشی و با استفاده از راهنمایی اساتید پژوهش می توانند گام های مؤثری در جهت نهادینه سازی عفاف و حجاب انجام دهند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آیات مربوط به حجاب، مصداق حجاب در عرف جوامع امروزی، تاریخچه حجاب در عصرها و ادیان مختلف، تأثیر عرف بر حجاب، تشخیص زینت در حجاب، عرف و مد، عرف و لباس شهرت، از جمله محورهایی است که باید در زمینه تحقیق و پؤوهش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه به ویژه بین بانوان بیان داشت: تحقیق و مطالعه در زمینه های فوق لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ است، در این راستا اساتید پژوهش باید طلاب را راهنمایی و هدایت کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز اظهار داشت: تبلیغ مؤثر زمانی صورت می گیرد که هدفمند و متناسب با نیازهای روز باشد و این مهم نیازمند تحقیق و پژوهش دارد./9459/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات