۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۳۳۳۲۱

تشکیل ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان از تشکیل ستاد اربعین در ۷ مدرسه علمیه استان خبر داد.
اربعین

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تشکیل ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: به فضل الهی ستاد اربعین حوزه علمیه استان با محوریت حوزه های علمیه شهرستان های هویزه، سوسنگرد، آبادان، خرمشهر، اندیمشک، شوش و اهواز تشکیل و وظیفه اسکان طلاب و روحانیان سراسر کشور (مجردی و خانوادگی) را پیش و پس از اربعین حسینی عهده دار خواهد بود.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه شماره تماس مسؤولان ستادها جهت هماهنگی طلاب سراسر کشور، از طریق کانال @hozekhozestan اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: تأمین غذای گرم، هدایت، مسیریابی و همچنین فضای پارکینگ بخشی از خدمات ارائه شده در مراکز اسکان استان خوزستان است.

این مقام مسؤول با اشاره به طرح خادمان افتخاری گفت: طلاب خوزستانی علاقه مند خدمت به زوار حسینی در محل های اسکان فوق الذکر در ایام اربعین حسینی می توانند هر روز از ساعت 14 تا 15 با شماره 06135520906 تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: طلاب  و مردم شریف خوزستانی تمایل دارند از زائران خانواده روحانی در منزل خود پذیرایی کنند، جهت اعلام آمادگی با شماره اعلام شده ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه در سفرهای زیارتی خارج از کشور به مقصد (عراق و عربستان سعودی) نیازی برای مراجعه به مدیریت استان یا نظام وظیفه نیست، خاطرنشان شد: طبق جلسه صورت گرفته با مسؤول نظام وظیفه استان در رابطه با خروج از کشور طلاب در اربعین 96 تصمیم بر آن شد تا طلبه ای که پس از ثبت خروج از کشور، موفق به خروج از کشور نشد؛ جهت ابطال درخواست خروج خود نیاز به مراجعه به نظام وظیفه استان ندارد و تنها با ارسال اسکن گذرنامه به معاونت امور طلاب، خروج از کشورش باطل می شود.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: طلابی که کمتر از 18 سال دارند، نمی توانند از طریق حوزه علمیه درخواست خروج خود را ثبت کنند که در این باره باید با ولی خود به پلیس +10 مراجعه و از آن مسیر پیگیر شوند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات