۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۳۳۵۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مدرن شدن آسیب‌ها تهدید جدی جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آسیب‌ها در جامعه اسلامی ما در حال مدرن شدن هستند؛ ازاین‌رو باید عزم جدی‌تری برای مقابله با این‌گونه تهدیدات دشمن داشته باشیم.
حجت الاسلام یعقوبی- دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام یعقوبی دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی که با محوریت راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان اثرگذاری بر جوانان و زنان جامعه است؛ به همین دلیل باید مسؤولان راه‌های برون‌رفت از این آسیب‌ها را جستجو کنند.

وی خاطرنشان کرد: فقر، مادر بسیاری معضلات و آسیب‌های اجتماعی است و لازمه پیشگیری آسیب‌ها از بین بردن فقر از جامعه است.

وی در ادامه گفت: مساجد و هیئات مذهبی باید به کانون‌های فرهنگی برای آسیب‌شناسی و آسیب زدایی تبدیل شوند و مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی هم بر مبنای عملکرد به هیئات مذهبی مجوز بدهند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی یعقوبی تأکید کرد: هر چه زمان به جلوتر پیش می‌رود آسیب‌های جدی‌تری به سراغ مردم می‌آید و شیاطین از شیوه‌های نوین‌تری برای تخطئه انسان‌ها استفاده می‌کنند که لازمه پیروزی در مقابل این آسیب‌ها همت و عزم جمعی همه مردم و مسؤولان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آسیب‌ها در جامعه اسلامی ما در حال مدرن شدن هستند؛ ازاین‌رو باید عزم جدی‌تری برای مقابله با این‌گونه تهدیدات دشمن داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رخنه‌هایی که دشمنان برای آسیب رساندن به نظام اسلامی و مردم در پیش گرفته‌اند و سستی و رخوت‌های برخی از دوستان، موجب صدمه خوردن جامعه است./9314/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات