۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۳۵۷۵۷
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت مطرح کرد؛

میزبانی شایسته عراقی‌ها نشانه بارز وحدت دینی

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به میزبانی عراق از زائران اربعین و مهمانی ایرانیان ادامه داد: این مهم موجب برقراری وحدت شده که به برکت زیارت اربعین حسینی ایجاد شده است.
اربعین

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اربعین را مرز مشترک حق طلبان عنوان کرد و بیان داشت: در مراسم پیاده روی اربعین مسلمانان سراسر جهان اسلام دور هم جمع می شوند و حدت خود را برای مقابله با باطل به نمایش می گذارند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با بیان اینکه فلسفه این تجمع و حضور مردمی به خاطر پیام امام حسین(ع) است، عنوان داشت: پیام امام حسین(ع) ایستادگی حق در برابر باطل است.

وی زیر بار ظلم نرفتن و مقابله با ظلم و ستم و تجلیل از نهضت حسینی از دیگر پیام های حضور در پیاده روی اربعین خواند و گفت: حضور در مراسم پیاده روی اربعین موجب حفظ و تقویت وحدت بین مسلمانان می شود.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به میزبانی عراق از زائران اربعین و مهمانی ایرانیان ادامه داد: این مهم موجب برقراری وحدت شده که به برکت زیارت اربعین حسینی ایجاد شده است.

وی با اشاره به ظرفیت گفتمانی اربعین با توجه به دور هم جمع شدن مسلمانان سراسر جهان اسلام ادامه داد: با استفاده از ظرفیت اربعین باید در جهت ریشه کن کردن ظلم و ستم علیه مسلمانان اقدام کرد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت در ادامه ارائه خدمات به زائران را به وجود آورنده زمینه لازم برا حضور حداکثری مردم در پیاده روی اربعین عنوان کرد و اظهار داشت: تأمین امنیت مهم ترین اولویتی بوده که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به فعالیت مؤثر مسؤولان و مدیریت جهادی یادآور شد: مردمی برگزار شدن مراسم اربعین حسینی در برگزاری باشکوه این مراسم و ارائه خدمت به زائران بسیار مؤثر بوده و تجربه نشان داده که هر جا مردم پای کار بیایند به نتیجه مطلوب می رسیم./9459/ت۳۰۲/س

   

ارسال نظرات