۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۳۵۸۶۲
نمایشگاه مطبوعات:

استان قم در حال توسعه و آبادانی

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با بیان اینکه استان قم در حال توسعه و آبادانی است، گفت: استانداری قم بیشترین همت خویش را به توسعه راه‌سازی، آبرسانی روستایی و آبرسانی شهر قم اختصاص داده است.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهندس رضوی معاون برنامه‌ریزی استانداری قم در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، با مدیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی دیدار و گفت و گو کرد.

رضوی به برنامه‌های توسعه و عمران آبادانی استان قم اشاره کرد و گفت: دولت در قالب برنامه ششم در کشور، بودجه‌ای را برای توسعه اقتصادی استان ها در نظر گرفته است؛ همچنین برای استان قم نیز همانند سایر استانها بودجه‌ای اختصاص داده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم ابراز کرد: استانداری قم میان پروژه های مختلف بیشترین همت خویش را به توسعه راه‌سازی، آبرسانی روستایی و آبرسانی شهر قم اختصاص داده است که برای هرکدام از آنها پروژه های مختلفی طراحی شده است که این پرژوه ها از محل های مختلف تأمین اعتبار مالی می شوند

رضوی بیان کرد: پروژه آبرسانی استان قم تا پایان سال تکمیل می شود و ظرفیت تصیفه آب 6.6 متر معکب بر ثانیه خواهید رسید.

 وی با بیان اینکه دولت بیشترین پروژه ها خویش را در قالب طرح های مشارکتی انجام می دهد، افزود: در استان قم در زمینه راه سازی در قالب پروژه احداث اتوبان شرق و غرب انجام می شود که این طرح هم برای کشور و استان قم مفید است.

وی با بیان اینکه احداث کمربندی قم مهم ترین پروژه در این استان است، گفت: تفاهمنامه طرح کمربندی قم با کارفرما امضا شده است و اگر پروژه به اتمام برسد تأثیر به سازی در کاهش ترافیک درون شهر قم دارد./۹۹۸/پ۲۰۱/ی

ارسال نظرات