۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۳۶۴۳۸
اربعین؛

راهپیمایی اربعین، مایه استحکام و پایبندی به ولایت است

مسؤول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی خوزستان گفت: پیاده روی باشکوه و عظیم اربعین حسینی نشان دهنده ولایت مداری و وفاداری ملت به ولایت و ولی زمان خود یعنی رهبر معظم انقلاب است.
پیاده روی اربعین

حجت الاسلام مصطفی مؤیدی، مسؤول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: امسال در حقیقت جمعیت زوار شرکت کننده در راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) کم نظیر و بی سابقه مشاهده می شود.

مسؤول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی خوزستان بیان داشت: شور و انسجام و نیز وحدت به وجود آمده در میان زائران در حال راهپیمایی به سوی اباعبدالله الحسین(ع) بسیار زیبا و دشمن شکن است.

این مقام مسؤول در ادامه تصریح کرد: مواکب مستقر در اربعین حسینی در مرزها بسیار پرشور و باشکوه تر نسبت به سال های گذشته مشاهده می شوند.

حجت الاسلام مؤیدی با اشاره به پیام تجمع عظیم راهپیمایی اربعین حسینی، ابراز داشت: وحدت و همبستگی میان آحاد مختلف مردم یکی از مهم ترین پیام های کنگره عظیم اربعین حسینی است که باید آن را قدر بدانیم.

وی در پایان اظهار داشت: پیاده روی باشکوه و عظیم اربعین حسینی نشان دهنده ولایت مداری و وفاداری ملت به ولایت و ولی زمان خودشان یعنی رهبر معظم انقلاب است./۹۴۵۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات