۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۵۳۷۸۹۹
آیت الله علما:

کمک رسانی به زلزله زدگان وظیفه شرعی و ملی مسؤولان است

آیت الله علما کمک رساندن به زلزله زدگان را وظیفه شرعی و ملی مسؤولان دانست و گفت: تمام مردم و مسؤولان باید در راستای کمک رسانی به زلزله زدگان پای کار باشند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه گذشته در جلسه ستاد ستاد بحران استان کرمانشاه که با حضور وزیر کشور، وزیر بهداشت و جمعی از مسؤولان در استانداری کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: تمام مردم و مسؤولان باید در راستای کمک رسانی به زلزله زدگان پای کار باشند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: کمک کردن و یاری رساندن به زلزله زدگان وظیفه ای شرعی و ملی است که بر عهده مسؤولان قرار داشته و و باید با تمام توان در راستای خدمت به حادثه دیدگان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: متأسفانه وسعت تخریب این حادثه بسیار زیاد بوده و مصیبت های فراوانی به مردم مناطق غربی استان کرمانشاه وارد کرده است بنابراین باید با توجه به این شرایط مجدانه در راستای خدمت رسانی و کمک به مردم این مناطق تلاش کرده و با عملکرد مناسب و به موقع موجب تسلی خاطر زلزله زدگان شد.

آیت الله علما اظهار داشت: خوشبختانه مسؤولان استان و پزشکان و کارکنان بیمارستان ها از ساعات اولیه وقوع حادثه به امدادرسانی و خدمت اشتغال داشتند و در راه کمک به حادثه دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: عملکرد مسؤولان و امدادگران شایسته تقدیر است و این عملکرد خوب باید تا استقرار شرایط پایدار در مناطق زلزله زده تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: وسعت بالای این حادثه نیازمند اتخاذ تصمیم هایی در سطح ملی و کشوری است و باید برای جبران مصیبت وارده به مردم این مناطق چاره اندیشی شود.

آیت الله علما در پایان حضور مسؤولان ارشد کشوری و لشکری را مایه دلگرمی مردم مناطق زلزله زده دانست و گفت: امید است این حضور مسؤولان کارساز واقع شده و بخشی از آلام و دردهای مردم مناطق آسیب دیده را تسکین دهد./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات