۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۴۱۰۷۸
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در سال ۹۶ مردمی برگزار شود

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید تلاش کرد آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در سال ۹۶ مردمی برگزار شود
حجت الاسلام علی محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

به گزارش خبرگزاری رسا،نشست ستاد ملی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و نمایندگان سایر نهادها در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت چندین میلیونی حافظ قرآن اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر قرآنی شدن فضای جامعه و جذب جوانان به فرهنگ قرآنی و تربیت میلیون‌ها نفری حافظ قران تاکید دارند.
وی با اشاره به اینکه جلسات کارشناسی در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید به‌ صورت جدی برگزار شود، افزود: از تمامی دستگاه‎هایی که متولی برگزاری آزمون حفظ سراسری قرآن کریم در سال 96 هستند از جمله مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش می‌خواهم که با نگاهی مردمی این مسابقات را اداره کنند.
رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه هر جایی که فعالیت‌ها و برنامه‌ها مردمی اداره شود، موفق خواهیم شد، تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت حماسه اربعین حسینی هم مردمی بودن و مردمی اداره شدن آن است.
در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، محمد رضا مصیب زاده مدیرکل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش‌، حجت الاسلام موسوی متقی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و محمدعلی خواجه پیری دبیر کارگروه قرآن بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء و سایر اعضاء برگزار شد، الزامات و اقتضائات برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در سال 96 مورد بحث و بررسی قرار گرفت./
۸۰۷/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات