۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۴۱۵۹۴
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان معارفه شد

حجت الاسلام علی نژاد به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان انتخاب شد.
دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم معارفه رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ائمه جمعه استان و سایر مسؤولان و رؤسای استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی نژاد به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان انتخاب شد و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام دبیری فرد، رییس پیشین دفتر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با قرائت قرآن مجید و مداحی برای حضرت ختمی مرتبت(ص) آغاز شد، حجت الاسلام محمد دبیری فرد، رییس پیشین دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در دوران تصدی را بیان داشت و در ادامه حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس جدید دفتر ضمن تشکر از اعتماد صورت گرفته، چنین مسؤولیتی را خطیر اعلام کرد و یاری علما، فضلا به ویژه آیت الله موسوی جزایری در انجام مأموریت ها را خواستار شد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نکاتی را درباره اهمیت دفتر تبلیغات اسلامی بیان کردند.

در پایان مراسم نیز از زحمات چندین ساله حجت الاسلام دبیری فرد تقدیر و تجلیل به عمل آمد و لوح یادبودهایی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و قرارگاه امنیتی کربلا اهدا شد.

حجت الاسلام دبیری فرد به دلیل بیماری فرزندان از سمت ریاست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان کناره گیری کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم همچنین حجت الاسلام جواد جزایری، به عنوان مسؤول دفتر انجمن جهانی اهل بیت(ع) در خوزستان معرفی شد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات