۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۷۸۱
حجت الاسلام تراشیون:

زوجین برای کسب مهارت های زندگی تلاش کنند

حجت الاسلام تراشیون گفت: یادگیری مهارت های زندگی همانند یادگیری رانندگی است که با تجربه و تمرین حاصل می شود و با خواندن کتاب و شرکت در کارگاه این مساله محقق نخواهد شد.
تراشیون در جمع طلاب همدانی تراشیون در جمع طلاب همدانی تراشیون در جمع طلاب همدانی(تیتر) تراشیون در جمع طلاب همدانی تراشیون در جمع طلاب همدانی تراشیون در جمع طلاب همدانی تراشیون در جمع طلاب همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید علیرضا تراشیون کارشناس مسایل خانواده ظهر امروز در سلسله نشست های تربیت خانواده حوزه علمیه همدان در جمع طلاب همدانی گفت: یکی از مسایل مهم در زندگی مشترک درک تفاوت های متقابل بین همسران است.

وی تصریح کرد: بیشترین مشکلات موجود در خانواده ها در سه بخش تفاوت های تربیتی، تفاوت در ویژگی های اخلاقی و تفاوت در نیاز فردی خلاصه می شود.

حجت الاسلام تراشیون گفت: هر فرد به تبع زندگی در خانواده خود با سبک خاصی تربیت شده است و اگر خانواده ها کودکان خود را صحیح تربیت نکنند فرزندان در زندگی مشترک به مشکل بر می خورند.

وی در ادامه افزود: از دیگر مشکلات مهم در خانواده ها درک نکردن نیاز های متقابل است برای مثال خانم ها علاقه فراوانی به بازار رفتن دارند و آقایان نباید با این اخلاق آنها مخالفت کنند.

این کارشناس خانواده ابراز داشت: برخی از انسان هایی که دارای رتبه علمی و مقام خاصی هستند فکر می کنند که نیاز به فرا گیری مهارت های زندگی ندارند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت فراگیری مهارت های زندگی خاطرنشان کرد: همه انسان ها باید با مهارت ها زندگی مشترک آشنا شوند تا بتوانند در زندگی مشترک موفق عمل کنند.

حجت الاسلام تراشیون گفت: یادگیری مهارت های زندگی همانند یادگیری رانندگی است و با تجربه و تمرین حاصل می شود و با خواندن کتاب و شرکت در کارگاه این مساله محقق نخواهد شد.

وی در پایان گفت: من به شما توصیه می کنم که نگذارید سوء تفاهم های موجود در زندگی به نفرت و کینه تبدیل شود و همسران با صحبت و همدردی با همدیگر مهر و محبیت در زندگی خود ایجاد کنند./979/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات