۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۴۴۶۶۸
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبر داد؛

برگزاری ۵۰ گفتمان دینی با محوریت حماسه ۹دی در خرم آباد

رییس تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۵۰ گفتمان دینی با محوریت حماسه ۹ دی خبر داد و گفت: این نشست های دینی با هدف بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه برگزار می شوند.
حماسه نه دی

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حماسه 9 دی را تجلی وحدت و بصیرت دانست و بیان داشت: گرامی داشت حماسه 9 دی امری مهم در راستای روشنگری در برابر فتنه و فتنه گران است.

وی با بیان اهمیت تبلیغ و فعالیت تبلیغی مبلغان در زمینه تبیین حماسه 9 دی به ویژه بین نسل جوان افزود: در این راستا مبلغان فعالیت های چشمگیری با محوریت حماسه 9 دی آغاز کرده اند.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، مساجد، دنشگاه ها، حوزه علمیه و دیگر مکان های فرهنگی و آموزشی خبر داد و عنوان داشت: گفتمان هایی با محوریت حماسه 9 دی، جریان فتنه 88 و هدف دشمن در راه اندازی این فتنه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر موضوعات برگزاری گفتمان های دینی با محوریت دین و خانواده، سواد رسانه ای و آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه برپایی 50 گفتمان دینی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد قرار دارد، عنوان داشت: برای این گفتمان های فرصتی مناسب برای تبلیغ چهره به چهره و بصیرت بخشی بین نسل جوان در برابر نفوذ فرهنگی دشمنان است.

وی هدف از برگزای گفتمان های دین با محوریت حماسه 9 دی ماه جاری را بصیرت افزایی و معرفت بخشی دینی و انقلاب عنوان و بیان کرد: برگزاری این نشست ها با حضور مبلغان نقش بسزایی در ارتقای دانش دینی و تعمیق بخشیدن به باورهای انقلابی جوانان دارد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اینکه گفتمان های دینی به صورت مستمر برگزار می شوند، بیان کرد: انتخاب موضوعات این نشست ها با توجه به مسائل روز و نیازهای جامعه صورت می گیرد./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات