۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۴۴۸۵۰
امام جمعه تبریز:

بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: برای مقابله با فتنه و توطئه دشمن، راهی جز ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه وجود ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امشب در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط رهبری استان با تأکید بر این‌که ولایت‌مداری و تبعیت محض از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی راه نجات کشور از مشکلات است، اظهار داشت: بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل می‌شود.

وی با بیان این‌که بصیرت به معنای لحظه شناسی و اقدام به موقع و سنجیده در مواقع بحرانی است، خاطرنشان کرد: اگر بصیرت ولایی ملت ایران در جریان فتنه 88 نبود، دشمنان در پروژه براندازی نظام اسلامی موفق شده و اکنون یکی از مستعمرات استکبار جهانی در منطقه بودیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اهداف، آثار و پیامدهای مهم فتنه 88 افزود: فتنه 88 همچون غائله کوی دانشگاه در سال 78 تنها با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران طراحی شده بود، بیگانگان قصد داشتند با ایجاد فضای غبارآلود سیاسی در جامعه و هتک حرمت مقدسات، تمام ارزش‌های اسلامی و انقلابی ملت را نابود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که همراهی عده‌ای در داخل کشور با فتنه‌گران از روی ناآگاهی و عدم بصیرت بوده است، تصریح کرد: در آن دوران شاهد بودیم که افرادی که سوابق انقلابی بزرگی در پرونده داشتند، متدین بوده و نزد ملت موجه بودند، در اثر بی‌بصیرتی؛ ناخودآگاه در پازل دشمن قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که حماسه تاریخی 9 دی خط بطلانی بر توطئه فتنه‌گران و تجدید بیعت ملت ایران با امام و شهدا بود، گفت: نهم دی در تاریخ این ملت ثبت شد تا دشمنان بدانند که پیوند ملت با ولایت ناگسستنی بوده و است.

وی با بیان این‌که بساط فتنه‌گران در کشور با سیل خروشان ملت در حماسه 9 دی برچیده شد، افزود: حماسه 9 دی ثابت کرد که نقش بصیرت و ولایتمداری در مقابله با توطئه‌های دشمنان غیرقابل انکار بوده و است، امروز نیز فتنه‌های دشمن تمام نشده و اگر از خیمه ولایت خارج شویم؛ خسران دنیا و آخرت را خریده‌ایم.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که برای مقابله با فتنه و توطئه دشمن، راهی جز ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه وجود ندارد، گفت: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال بدبینی مردم نسبت به نظام، تخریب باورهای دینی ملت و زیرسؤال بردن ارکان و ساختار نظام اسلامی ایران هستند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات