۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۴۴۹۴۸
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

رسالت خبرگزاری های دینی حراست از ارزش های دین است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به رسالت خطیر خبرگزاری های دینی در حراست و پاسداری از ارزش های دینی در برابر توطئه های رسانه های غربی گفت: برای نقش آفرینی این رسانه ها در حوزه دین باید همواره مورد حمایت قرار گیرند.
یادداشت

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فعالیت رسانه ها و خبرگزاری را ضرورتی انکارناپذیر برای بصیرت بخشی و انعکاس واقعیت ها در جامعه بیان کرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمن با طرح دسیسه های مختلف برای ضربه زدن به دین و کمرنگ کردن ارزش های دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان افزود: در این راستا فعالیت خبرگزاری ها در حوزه دین از اهمیتی والا برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد اظهار داشت: خبرگزاری ها با حفظ امانت باید حضوری پر رنگ در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه دین داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رسانه های غربی برای مخدوش کردن دین فعالیت می کنند، ادامه داد: فعالیت منسجم رسانه ها امری مهم برای مقابله با توطئه های رسانه های غربی است و برای فعالیت مؤثر در این راستا باید از رسانه ها به ویژه رسانه های حوزه دین حمایت کرد.

حجت الاسلام شمسی فر اظهار داشت: منظور از حمایت کردن از رسانه ها به معنی فراهم ساختن شرایطی مناسب است تا رسانه ها و اصحاب رسانه به دور از داشتن دغدغه های مالی و شخصی با انجام رسالت اطلاع رسانی و بصیرت بخشی خویش به مردم خدمت و از دین و ارزش های دینی حراست کنند.

وی با بیان اینکه شفاف سازی و انعکاس واقعیت ها در جامعه خبری نیازمند فعالیت گسترده تر و جدی تر رسانه ها در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه دین است، افزود: این مهم نیازمند فراهم ساختن زمینه فعالیت بیشتری است تا بتوانند در پاسخگویی به شبهات روز جامعه ایفای نقش کنند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در ادامه به عملکرد و فعالیت خبرگزاری رسا در حوزه دین و پرداختن به مسائل دینی و پژوهشی اشاره و عنوان کرد: عملکرد این رسانه دینی قابل تحسین بوده و خبرگزاری رسا در حوزه دینی تلاش خوبی دارد و همواره موفق است.

وی اظهار داشت: حمایت از این رسانه دینی و دیگر خبرگزاری هایی که در حوزه دین فعالیت دارند، لازمه تبلیغ گسترده تری در عرصه دینی و دفاع از دین در برابر تهاجمی است که به دین می شود./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات