۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۴۵۳۷۰
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

۹ دي نماد ولايت مداري، بصيرت و آگاهي ملت ايران است

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه ۹ دي نماد ولايت مداري، بصيرت و آگاهي ملت ايران است، گفت: مردم در اين روز وحدت و انسجام ملي را به رخ کشيدند و مشت محکمي بر دهان دشمنان زدند.
حجت الاسلام عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام عبدالصاحب حسيني جمعه شب در مراسم 9 دي كه در مصلي نماز جمعه ابوزيدآباد برگزار شد، گفت: 9 دي تجلي قدرت خداوند و اراده مردم مومن و ولايت مدار ايران اسلامي بود و روز شكست دشمن و فتنه گران بود.

وي افزود: دشمن بعد از پيروزي انقلاب اسلامي زماني كه به عظمت و قدرت ايران اسلامي و تشيع پي برد به دنبال براندازي نظام اسلامي ايران بود كه براي رسيدن به اين هدف با جنگ تحميلي 8 ساله و غائله هاي مختلف در گوشه و كنار كشور و تحريم هاي فلج كننده به دنبال رسيدن به اهداف بود تا ملت ايران را به زانو در بياورند اما موفق نشدند و در اوج تحريم ها ايران اسلامي به پيشرفت هايي بزرگي نيز رسيد.

حجت الاسلام حسيني گفت: ايران اسلامي در برابر دشمن نه تنها شكست نخورد و تسليم نشد بلكه ابهت پوشالي آمريكا را نيز لگد مال كرد و دشمن امروز معتقد است جمهوري اسلامي ايران بر چهار پايتخت لبنان، سوريه، عراق و يمن حكومت مي‌كند.

وي افزود: اگر امروز با وجود اينكه همه دنيا با نام داعش با تمام امكانات در سوريه و عراق بعد از اين همه جنايت و خونريزي موفق نشدند و شكست خوردند و با ذلت و خواري منطقه را ترك كردند به دليل قدرت جمهوري اسلامي ايران در منطقه بود.

به گفته وي، امروز قدرت جمهوري اسلامي ايران دنيا را شگفت زده كرده است و هيمنه آمريكا را در هم شكسته است و هيچ زماني مانند امروز آمريكا تا اين اندازه به ذلت خواري كشيده نشده بود.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان گفت: امروز تمام موفقيت ها و عزت و احترام و افتخار و اقتدار جمهوري اسلامي ايران به بركت رهبري شجاع و بصير و آگاه جمهوري اسلامي ايران است و رهبر معظم انقلاب جمهوري اسلامي ايران را از سخت ترين پيچ و خم ها عبور داده و به اوج عزت و اقتدار رسانيده است.

حجت الاسلام حسيني اظهار داشت: امروز دشمن نيز اذعان دارد كه رهبري ايران نه تنها نفوذ ناپذير است، بلكه تسلط بر افكار عمومي جهان دارد و ملت ايران نيز در تمامي فراز و نشيب ها ملتي آگاه و بصيري است كه از رهبر خودشان تأسي مي‌كنند.

وي افزود: وقتي دشمن نتوانست ملت ايران را از رهبري جدا كند در انتخابات به سراغ خواص بي بصيرت رفتند و آنها را به بهانه تقلب در انتخابات در مقابل نظام قراردادند و خسارات بزرگي را به كشور و نظام وارد كردند.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان گفت: در فتنه 88 فضا طوري پيش رفت که توهين به مقدسات و عاشورا و حتي قرآن انجام شد و متاسفانه تصاوير امام راحل و رهبر انقلاب در خيابان ها به آتش کشيده شد، اما مردم ايران با بصبرت و حضور به موقع خود در صحنه توانستند اين فتنه بزرگ دشمنان را خنثي کنند.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اينكه 9 دي ماه نماد ولايت مداري، بصيرت و آگاهي ملت ايران است، گفت: مردم در اين روز وحدت و انسجام ملي را به رخ کشيدند و مشت محکمي بر دهان دشمنان زدند.

وي نقش مردم ايران در خلق حماسه 9 دي و در دفاع از ولايت و ارزش‌هاي نظام جمهوري اسلامي مهم قلمداد كرد و تأكيد كرد: حماسه 9 دي حماسه‌اي ماندگار و برگي زريني از بصيرت ملت قهرمان ايران اسلامي است./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات