۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۴۵۳۷۱
حجت الاسلام عبادی:

دنیاپرستی با مسیر ولایت همخوانی ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیاپرستی با مسیر ولایت همخوانی ندارد، گفت: انسان ها باید دلبستگی به دنیا را کم کنند، میل به گناه سبب می شود بصیرت نداشته باشیم.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع مردم خوسف در محل هیأت حسینی این شهر اظهار داشت: بصیرت با علم و دانش متفاوت است و گاهی برخی افراد علم و دانش دارد اما از بصیرت لازم برخوردار نیست.

وی گفت: رسانه های بیگانه و شبکه های ماهواره ای مشروبات الکی را ترویج می کنند و می خواهند مردم را گرفتار کنند و این از نیرنگ های دشمنان است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن نهاد خانواده را مورد هدف قرار داده است، افزود: کینه، بخل و حب و بغض احساساتی است که انسان دارد و اگر قوه غلبه بر این احساسات نداشته باشیم فایده ای ندارد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه برخی مواقع انسان می بیند و می داند اما در واقعیت نمی بیند و نمی داند، تصریح کرد: انسان های توانمند باید بتوانند احساسات و حب دنیا و شهوت خود را کنترل و مدیریت کنند و تقوا نیز به معنای مدیریت کردن این احساسات است.

وی ادامه داد: تقوا باید همراه باید علم و دانش باشد و اجازه ندهیم که حب دنیا انسان را از مسیر حق منصرف و فتنه ها ما را متزلزل کند و احساسات باید کنترل شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با کسی که در کشور دزدی و اختلاس می کند برخورد شود و با وی مباشات صورت نگیرد و رودربایستی ها کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: یکی از کارهای مهم قوه قضائیه در این دوره برخورد به مفسدان اقتصادی بوده است و به حریم هایی وارد می شود که در گذشته کسی وارد آن نمی شده است و بدون رودربایستی با آقازاده ها برخورده کرده است.

وی با بیان اینکه رودربایستی با هیچ شخصیتی نباید داشته باشیم، افزود: مفسدان اقتصادی متعلق به انقلاب اسلامی نیستند بلکه این افراد مانند زالوهایی وارد گروه ها و طیف هایی می شوند و خون مردم را می مکند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت یک ملت در درون مرز آن حفظ می شود و اگر ملتی تصور کند که امنیت کشور در داخل جامعه حفظ می شود آن ملت در واقع امنیت ندارد.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: عده ای دانسته و یا ندانسته می گویند ما به سوریه و عراق چه کار داریم اما نمی دانند اگر ما جلوی دشمن را در عراق و سوریه نمی گرفتیم امروز باید در شهرهای کشور خود با آن ها می جنگیدیم.

وی با بیان اینکه دنیاپرستی با مسیر ولایت همخوانی ندارد، تصریح کرد: انسان ها باید دلبستگی به دنیا را کم کنند، میل به گناه سبب می شود بصیرت نداشته باشیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: فتنه گران همواره حق و باطل را با هم مخلوط می کنند و در عین حال که سخنان خوبی می زنند اما اهداف پلید و شومی را دارند، برخی در فتنه قوه تحلیل ندارند.

حجت الاسلام عبادی گفت: استعماگران برای اینکه جلوی پیاده شدن اقتصاد مقاومتی، پیشرفت اقتصاد و مبارزه با مفاسد اقتصادی را بگیرند برنامه ریزی پیچیده ای دارند و سنگ اندازی می کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در عراق، سوریه و لبنان شکست خورده و نقشه های آن ها خنثی شده است، اظهار کرد: دشمن برای ایجاد فتنه جدید برنامه ریزی می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یمن می خواهد حکومت مستقلی را تشکیل دهد اما به جرم داشتن حکومت مستقل میلیون ها نفر در یمن از گرسنگی رنج می برند و کسی هم به کمک آن ها نمی رسد و بمب های خوشه ای بر سر مردم مظلوم یمن می ریزند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ما امروز به قوه تحلیل درست و روحیه معنوی و الهی در فتنه نیازمند هستیم، تصریح کرد: دشمن اگر عظمت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بگیرد بر کسی رحم نخواهد کرد./880/پ203/ب1

ارسال نظرات