۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۴۸۷۱۵
امام جمعه گتوند:

دغدغه مسؤولان رفع مشکلات مردم مستضعف باشد

امام جمعه گتوند با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات به حق و صادقانه مردم مبارزه با فساد ست، گفت: مردم پاسخگویی نظام و دولت در برابر این معضلات را می خواهند.
مشکلات اقتصادی

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه یکی از نمودهای نظام اسلامی مبارزه با فساد است، ابراز داشت: یکی از مهمترین مطالبات به حق و صادقانه مردم مبارزه با فساد در سطوح اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است که انسجام قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه باید در این باره جدی باشد.

امام جمعه گتوند بیان کرد: ویژه خواری ها و رانت خواری هایی که در قالب فساد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وجود دارند مستلزم برخورد جدی هستند چرا که ویژه خواری ها و رانت خواری ها و فسادهای اقتصادی سازمان دهی شده و یا وابسته به مسؤولان نظام به دور از نظام اسلامی بوده و مایه گله مندی به حق مردم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به اینکه مردم با گرانی و بیکاری دست و پنجه نرم می کنند، افزود: به تبع توطئه های استکبار و صهیونیسم، مردم خواهان آن هستند که مسؤولان در کنارشان باشند و دغدغه مسؤولان رفع مشکلات مردم مستضعفی باشد که ستون و خیمه گاه انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام شاه آبادی توجه دولتمردان به وضعیت اقتصادی، رسیدگی به بنگاه های کوچک اقتصادی و مؤسسه های اعتباری ورشکست شده را خواهان شد و گفت: مردم پاسخگویی نظام و دولت در برابر این معضلات را می خواهند و بانک مرکزی نباید بُعد نظارتی اش بر مؤسسه های مالی را فراموش کند.

وی با بیان اینکه وظایف مردم و مسؤولان در قبال توطئه های دشمن علیه نظام متفاوت است، تصریح کرد: مردم در برابر چنین توطئه هایی هوشیاری، بیداری و همراهی با نظام اسلامی را مورد توجه داشته باشند چنانکه نظام اسلامی در سطح کلان پاسخ چنین توطئه هایی را خواهد داد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات