۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۵۲۴۹۱
امام جمعه کرمان:

بصیرت، انسان را از صف فتنه گران جدا می کند

امام جمعه کرمان با بیان این که انسان با بصیرت هیچ وقت از رهبری جدا نمی شود، گفت: فتنه گران، منافقان جامعه بوده که در ظاهر با ولایت فقیه بوده اما در باطن کارهای ضد رهبری انجام می دهند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر، گفت: انسان منافق باطن و ظاهر یکسانی ندارد.

وی افزود: مسلمانان باید مراقب رفتارها، حیله گری ها و مکرهای دشمنان باشند و فتنه گری و اغتشاش سلاح دشمن است زیرا دشمنن تنها راه از بین بردن کشور ایران را فتنگری در ایران می داند.

امام جمعه کرمان با بیان این که انسان با بصیرت می تواند راه حق را از باطل تشخیص دهد، ایراد کرد: فتنه گران ظاهرشان حق بوده اما در واقع ضد ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: همراه شدن افراد بی بصیرت و ناآگاه با فتنه گران سبب رسوا شدن آنها در جامعه می شود تا همه انسان آن ها را بشناسند.

وی با بیان این که بصیرت نیاز مردم ایران بوده تا خود را از صف فتنه گران جدا کنند، تصریح کرد: افرادی که بصیرت کافی ندارند و فتنه گران را همراهی می کنند با رفتارهای زشت خود در جامعه خلع ایجاد می کنند.

امام جمعه کرمان با اشاره این که انسان با بصیرت هیچ وقت از رهبری جدا نمی شود، گفت: فتنه گران، منافقان جامعه بوده که در ظاهر با ولایت فقیه بوده اما در باطن کارهای ضد رهبری انجام می دهند.  

وی با بیان اینکه نمونه های گوناگونی از فتنه و فتنه گری ها در تاریخ اسلام ثبت شده است، تاکید کرد: بی بصیرتی و دنبال هواپرستی انسان را از راه حق دور می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی بیان کرد: انسان بصیر، پیرو دستورات الهی بوده و هیچگاه احکام خداوند را تحریف نمی کند.

وی با توجه به این که زندگی اسلامی انسان را از شهوت رانی در جامعه دور می کند، افزود: انسان باید مراقب اعمال و رفتارهای هواپرستانه خود باشد وفرد عاقل هیچ وقت حزب یا گروه خود را در مقابل خدا قرار نمی دهد.

امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: جایگاه و مقام حضرت زهرا(س) بسیار بالا است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: طراحی کردن نقشه های شوم دشنمان برای حضرت امام خمینی(ره) سبب نابودی خودشان شد.

وی در پایان گفت: داشتن انقلابی اسلامی یک نعمت الهی است و ملت شریف ایران هیچگاه خباثت دشمنانی از جنس فتنه را فراموش نمی کنند./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات