۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۵۳۵۸۳
رییس ستاد دهه فجر در آذربایجان غربی:

برنامه های ستاد دهه فجر با رویکرد تبلیغی، فرهنگی و بصیرت افزایی است

شکرنیا گفت: در طراحی و تنظیم برنامه های ستاد دهه فجر رویکردهای تبلیغی، فرهنگی، بصیرت افزایی، الهام بخشی، وحدت و همبستگی، الزامات سلبی و ایجابی، تبیین دیدگاه های امام خمینی(ره) رهبر انقلاب و پرهیز از کشمکش های سیاسی و جناحی مد نظر قرار گرفته است.
ستاد دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محسن شکرنیا، امروز در دیدار مسؤولان کمیته ها و کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با استاندار اظهار کرد: ستاد دهه فجر آذربایجان غربی از آذرماه سال جاری در قالب 23 کمیته و ۴ کارگروه تخصصی در ستاد استانی و 16 ستاد شهرستانی که هر کدام دارای 17 کمیته است، برنامه ریزی برای بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آغار کرده است.

وی افزود: نزدیک به دو هزار عنوان برنامه و در مجموع بیش از 30 هزار برنامه برای اجرا در ایام الله دهه فجر در سطح استان برنامه ریزی شده است که تعدادی از برنامه ها شاخص و با بازخورد استانی و حتی ملی است.

شکرنیا تصریح کرد: در طراحی و تنظیم برنامه های ستاد دهه فجر رویکردهای تبلیغی، فرهنگی، بصیرت افزایی، الهام بخشی، وحدت و همبستگی، الزامات سلبی و ایجابی، تبیین دیدگاه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پرهیز از کشمکش های سیاسی و جناحی مد نظر قرار گرفته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: به منظور حفظ حرمت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، برنامه های توام با جشن و شادی بعد از 17 بهمن برگزار می شود.

در ادامه این جلسه مسؤولان کمیته ها و کارگروه های تخصصی در حضور استاندار آذربایجان غربی گزارشی از برنامه های دهه فجر را ارائه کردند./۹۳۶/پ203/ب1


 

ارسال نظرات