۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۵۴۳۲۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

کارنامه سیاه رژیم طاغوت هیچ‌گاه تطهیر نخواهد شد

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که عده ای با عوام‌فریبی و تحریف تاریخ به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند، گفت: کارنامه سیاه رژیم طاغوت هیچ‌گاه تطهیر نخواهد شد.
حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع ائمه جماعات مساجد منطقه ارسباران با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی در منطقه را بر هم زد، اظهار داشت: کارنامه رژیم طاغوت به قدری سیاه است که هیچ‌گاه تطهیر نخواهد شد.

وی با بیان این‌که عده ای با عوام‌فریبی و تحریف تاریخ به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند، خاطرنشان کرد: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نه تنها مایه فخر و سربلندی تشیع، بلکه جهان اسلام است و تنها عامل حرکت رو به جلوی آن همراهی امت با ولایت است.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که نظام جمهوری اسلامی ثمره انقلاب حسینی ملت ایران بوده و مصداقی بر جدایی‌ناپذیری دین از سیاست است، گفت: این در شرایطی است که در رژیم های طاغوتی و دیکتاتوری گذشته، دین مایه تهجر و عقب‌ماندگی ملت ایران معرفی می شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه رهبری، دین و مردم سه رکن اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود، ابراز کرد: توطئه امروز دشمن ایجاد موج نارضایتی گسترده مردم نسبت به نظام اسلامی ایران، همزمان پروژه بدبینی به رهبری مسؤولان نظام نیز آغاز شده که فتنه‌ای بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: کارنامه ننگین رژیم پهلوی که در جنایاتی همچون مسجد گوهرشاد، 17 شهریور و کشتار مردم تجلی یافته بود، صبر و تحمل ملت را لبریز کرد و آن زمان بود که رهبری شجاع این بصیرت ملی را به سمت براندازی دیتکاتوری دست نشانده غرب در ایران اسلامی سوق داد.

حجت الاسلام کاملی‌فر در بخش دیگری از سخنان با اشاره به این‌که امروز دشمن به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است، گفت: ظهور تروریست‌های تکفیری و گروهک افراطی در کشورهای مختلف راهبرد استکبار برای مسلمان‌کشی و تخریب چهره حقیقی اسلام در اذهان عمومی مردم جهان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا رمز تعالی و تداوم انقلاب اسلامی را در گرو پیروی از ولایت و رهبری دانست و تصریح کرد: یکی از عوامل مهم و اساسی پیروزی انقلاب در صحنه های مختلف لبیک به ندای رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه است، اگر امروز نظام اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت در سایه ولایت است./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات