۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۵۶۵۲۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

طلاب، رزمندگان خط مقدم نبرد فرهنگی هستند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: امروزه هجمه به ارزش های دینی و فاصله انداختن بین مردم و معارف در دستور کار دشمنان قرار دارد که رزمندگان خط مقدم این نبرد روحانیان و طلاب هستند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: طلاب نباید از رسالت اصلی خود که تبلیغ و نشر معارف الهی است فاصله بگیرند.

وی افزود: طلبگی و طلبه بودن افتخاریست و کسی که در حال تحصیل در حوزه است باید قدر جایگاه خود را بداند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: امروزه هجمه به ارزش های دینی و فاصله انداختن بین مردم و معارف در دستور کار دشمنان قرار دارد که رزمندگان خط مقدم این نبرد روحانیان و طلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: باید طلاب و روحانیان با اخلاق پسندیده و اسلامی و پاسخگویی به شبهات اجازه پیشرفت دشمنان که همانا کم رنگ کردن مسائل و ارزش های دینی در بین جوانان است را بدهند.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که باید با آن برخورد شود و طلاب و روحانیان باید آنها را با سلاح علم و منطق پاسخ دهند، بحث عرفان های تقلبی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ابراز داشت: سوء استفاده از قلوب جوانان که تشنه معارف الهی و رسیدن به خدا هستند و نفوذ در افکار و عقاید آنها از طریق عرفان های تقلبی مصداق بارز نفوذ فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: طلاب و روحانیان باید کسب علم و اخلاق را در اولویت خود قرار داده و با استفاده از این دو بال در جامعه حضور پیدا کنند و نقشه های دشمنان را به یاس نا امیدی تبدیل کنند./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات