۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۵۶۶۷۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان به جای دل بستن به غرب، جهادی عمل کنند

نماینده مجلس خبرگان با بیان این که نتیجه اعتماد به غربی ها به ویژه آمریکا همین بدعهدی ها و دشمنی های بیشتر است، گفت: به جای دل بستن به غربی ها باید جهادی عمل کنیم تا شاهد رفع مشکلات کشور باشیم.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معملی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در گردهمایی روحانیان شهرستان قائمشهر با اشاره به این که بر منابع آمریکایی خبر از تنگ تر شدن حلقه محاصره علیه ایران اسلامی خبر دادند، گفت: برخی ها به دنبال راضی نگه داشتن آمریکا هستند و این یعنی اسلام را کنار بگذاریم.

وی با بیان این که خط امام و رهبری ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا است، افزود: امام خمینی(ره) پیشگام مبارزه با سلطه آمریکا بودند و امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه برخی مسؤولان آن گونه که امام راحل و رهبری انقلاب تأکید داشته و دارند در برابر سلطه و زیاده خواهی های آمریکا نمی ایستند، بیان داشت: امام خمینی(ره) پایه گذار گفتمان استکبار ستیزی و مبارزه با شیطان بزرگ بودند و امروز نیز رهبری معظم انقلاب بر ادامه همان راه و مسیر تأکید دارند.

وی با تأکید بر این که آمریکایی ها در چهار دهه گذشته به بهانه های مختلف ملت بزرگ ایران را تحت فشارها و تحریم های گسترده ای قرار دادند، افزود: اما متأسفانه برخی ها در داخل به راحتی از این گونه مسائل می گذرند و آمریکا را خیرخواه ملت ایران می دانند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی ها از هر هربه ای برای فشار علیه ایران استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: دولت و مسؤولان باید برای مقابله با توطئه های دشمن همواره آماده باشند نه این که در قضیه جریان بازار ارز آن گونه غافل گیر شوند و کشور به تلاطم بیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه برخی ها در کشور برای موضوع برجام پز دادند و ذوق زده شدند، افزود: ذوق زدگی برخی ها در مسأله برجام موجب سوء استفاده آنها از این موضوع علیه کشورمان شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی ها در حالی برجام را فتح الفتوح نام نهادند که امروز خودشان نیز نسبت به عدم اجرای بسیاری از تعهدات این توافق نامه از سوی آمریکا اذعان دارند، گفت: متأسفانه در برابر آن چیزی که در برجام از دست دادیم و آن چیزی که بدست آوردیم تناسبی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آقایان از برجام به عنوان برگ برنده برنامه های انتخاباتی خود استفاده کردند و آن را بزرگ ترین توافق بین المللی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کردند، افزود: اما آن چیزی که انتظار می رفت در موضوع برجام حاصل نشد.

امام جمعه قائمشهر به پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی انگلیس، آمریکا و فرانسه علیه جمهوری اسلامی در شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد و با بیان این که دشمنی این کشورها با ملت ایران کاملاً آشکار است، بیان داشت: مسؤولان باید چشم و گوش خود را نسبت به این تحرکات دشمن باز کنند و ببینند که غربی ها از همه ابزارها علیه این ملت استفاده می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نتیجه اعتماد به غربی ها به ویژه آمریکا همین بدعهدی ها و دشمنی های بیشتر است، افزود: به جای دل بستن به غربی ها باید جهادی عمل کنیم تا شاهد رفع مشکلات کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مدیر جامعه اسلامی با جهادی، بسیجی و به دور اشرافی گری باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه نگاه و تفکر اشرافی گری در برخی مسؤولان ما وجود دارد و همین مسأله ضربه های سنگینی را به کشورمان وارد کرده است.

وی با تأکید براین که اشرافی گری مانع تحقق عدالت واقعی در جامعه اسلامی خواهد شد، افزود: تا زمانی که مسؤولی در تفکر اشرافی گری داشته باشد، قشر محروم و ضعیف جامعه مورد توجه قرار نمی گیرند و تنها یک قشر خاص مورد حمایت قرار می گیرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از فرهنگ اشرافی گری به عنوان یکی از آسیب های مهم انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و گفت: باید مسؤولان هم سطح و هم درد مردم باشند با بتوانند در رفع مشکلات و گرفتاری های مردم تلاش کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات