۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۵۵۷۵۹۹
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد؛

ضرورت توجه مسؤولان به نیازمندان و فقرا

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت توجه مسؤولان به نیازمندان و فقرا تأکید کرد گفت: خشنودی محرومان موجب خشنودی خدای متعال است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و عنوان کرد: تأسیس این نهاد با هدف توجه به محرومین و کمک به نیازمندان انجام شد.

وی اساس اسلام را بر توجه به نیازمندان دانست و افزود: از آرمان های مهم انقلاب اسلامی کمک به محرومان و رفع فقر در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه محرومیت زدایی، خود اشتغالی محرومان و کمک به نیازمندان اقدامات شایسته ای انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به محرومان را بالاترین عبادت خواند و گفت: خدمات کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان در خور تقدیر است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان به نیازمندان و فقرا ادامه داد: خشنودی محرومان موجب خشنودی خدای متعال است، در عرصه خدمت رسانی به این قشر باید عزت مددجویان حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به ریشه کن کردن فقر معنوی مددجویان کمیته امداد اشاره و عنوان کرد: در کنار خدماتی که این نهاد انقلابی در راستای کمک به محرومان و ریشه کن کردن فقر انجام می دهد باید تدابیری نیز برای از بین بردن فقر معنوی مددجویان اندیشیده شود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات