۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۷۹۰۷
معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی:

تامین بودجه های پژوهشی حوزه های علمیه ضرورتی مهم است

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی گفت: تامین بودجه های پژوهشی حوزه علمیه امری ضروی است و در این مسیر باید اقدام عاجل صورت پذیرد.
معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمود مرادی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی عصر امروز در نشست با معاونین حوزه علمیه استان مرکزی در اراک، بیان کرد: تامین بودجه های پژوهشی حوزه علمیه امری ضروی است و در این مسیر باید اقدام عاجل صورت پذیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی در خصوص برنامه های پژوهشی حوزه علمیه استان مرکزی، گفت: ابتدا باید ترکیب اعضای شورای پژوهش استان طبق آیین نامه شورا که متشکل از مدیر و معاون پژوهش و آموزش و دو استاد و یک معاون پژوهش مدرسه است معرفی شود.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه این شورا با حضور معاون پژوهش کشور، رسماً  کار خود را آغاز می کنند، افزود: جلسات شورای پژوهش استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر معزی معاون پژوهش حوزه های علمیه در سه شنبه هفته آینده مورخ 22 اسفند 96 برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: تشکیل شعبه ای از انجمن علمی حوزه استارت زده شده و هم اکنون متقاضیان عضویت رزومه و پرونده علمی خود را تحویل معاونت پژوهش داده اند و تا هفته آینده این کار به سرانجام خواهد رسید.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه از مقالات ارسالی به دفتر پژوهش حوزه علمیه بروشوری طراحی و در  یک هزار نسخه به چاپ می رسد گفت: امید است با همکاری دوستان، شاهد رشد چاپ نشریات و مجلات علمی درمدارس علمیه استان باشیم.

حجت الاسلام مرادی در خصوص برگزیدگان آثار برتر شرکت کنندگان در جشنواره علامه حلی توضیح داد: برگزیدگان به سایت نخبگان حوزه مراجعه و در آن سایت می توانند به عنوان استعداد برتر پژوهشی ثبت نام کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با انتقاد نسبت به بودجه محدود معاونت پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی، گفت: در خصوص بودجه های پژوهشی حوزه علمیه هیچ بودجه ای امسال موجود نبود و امید است هفته آینده با سفر معاون پژوهش حوزه های علیمه کشور  به استان نسبت به تامین این بودجه ها اقدام شود./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات