۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۴۶۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

وضعیت جسمی علامه حسن زاده آملی خوب است

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز به منظور بررسی روند درمانی آیت الله حسن زاده آملی در بیمارستان محل بستری این عالم ربانی در آمل حضور یافت.
آیت الله حسن زاده آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سیدعباس موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز به منظور بررسی روند درمانی آیت الله حسن زاده آملی در بیمارستان محل بستری این عالم ربانی در آمل حضور یافت.

وی با اشاره به این که انتقال آیت الله حسن زاده آملی به بیمارستان و بستری شدن ایشان به منظور مراقبت های بیشتر صورت گرفته است، بیان داشت: خوشبختانه و با بررسی های صورت گرفته جای نگرانی و شرایط ویژه ای وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که وضعیت جسمی حضرت آیت الله حسن زاده آملی خوب و ثابت گزارش شده است، افزود: در حال حاضر هوشیاری ایشان کاملاً طبیعی است.

موسوی که به نمایندگی از وزیر بهداشت به منظور پیگیری روند درمانی آیت الله حسن زاده آملی در بیمارستان محل بستری ایشان حضور یافت، گفت: ایشان شنبه شب با وضعیت بدحالی و ضعف بدنی به بیمارستان امام رضا(ع) آمل منتقل و اقدامات تشخیصی و درمانی بلافاصله انجام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که با بررسی های صورت گرفته و گزارش تیم پزشکی آیت الله حسن زاده آملی مشکل قلبی ندارند، خاطرنشان کرد: خبرهای منتشر شده در این خصوص صحت ندارد.

وی با بیان این که با انجام اقدامات پزشکی و بررسی های صورت گرفته خوشبختانه آیت الله حسن زاده آملی شرایط نگران کننده ای ندارند، افزود: در حال حاضر نیز وضعیت هوشیاری ایشان نیز بسیار خوب است.

موسوی با بیان این که بررسی های تکمیلی امروز و پس از انجام اقدامات پزشکی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: انشاء الله و براساس تشخیص نهایی تیم پزشکی ایشان به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد./۹۵۰//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات