۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۶۰۴۰۳
امام جمعه خوسف:

محله های جدید شهرستان خوسف نیازمند تجهیز و ساخت مدارس است

امام جمعه خوسف با بیان اینکه در سطح شهرستان خوسف تلاش های مبارکی برای مدرسه سازی انجام شده است، گفت: محله های جدیدی با توجه به مهاجرت افراد به شهرستان ایجاد شده که نیازمند تجهیز و ساخت مدارس جدید است.
شاهبیکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حامد شاهبیکی، امام جمعه خوسف در جمع خبرنگاران در آستانه برگزاری بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان، اظهار داشت: در آموزه های دینی ما توجه به علم به صورت ویژه آمده است.

وی با بیان اینکه خلقت آدم همراه با علم بوده است، گفت: هدفمندترین و شرافتمندترین خدمت به بشر را علم انجام داده است.

امام جمعه خوسف با اشاره به اینکه در راستای علم و علم آموزی؛ معلمان و اساتید بیشترین ارزش ها را دارند، افزود: این موضوع برای کمک به مسأله علم است از این رو مسأله علم آموزی یک مسأله مقدس است.

حجت الاسلام شاهبیکی عنوان کرد: خیران مدرسه ساز انسان های فرهیخته ای هستند که به مسأله مدرسه سازی کمک می کنند.

وی افزود: با وجود محدودیت امکانات و منابع دولتی؛ گاهی روستاها، حاشیه شهرها و برخی از مدارس فرسوده نیاز به نوسازی و تجهیز دارد که خیران مدرسه ساز با اشراف به بضاعت دولت، برای کیفیت بخشی مدارس و نیاز دانش آموزان اقدام می کنند.

امام جمعه خوسف ادامه داد: ممکن است مدرسه در منطقه ای وجود داشته باشد ولی از امکانات تفریحی مناسب مانند سالن جلسات، سالن ورزشی، نماز خانه و یا فضای سبز مناسب برخوردار نباشد که در این امر خیران مدرسه ساز سهم عمده ای برای تجهیز ایفا می کنند.

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه در سطح شهرستان خوسف تلاش های مبارکی برای مدرسه سازی انجام شده است، عنوان کرد: محله های جدیدی با توجه به مهاجرت افراد به شهرستان ایجاد شده است که نیازمند تجهیز و ساخت مدارس جدید است.

وی با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان نیاز کمی و کیفی برای ساخت و تجهیز مدارس داریم، گفت: از خیران مدرسه ساز دعوت می شود در مسائل فرهنگی به پرورش توجه ویژه ای داشته باشند تا برای دانش آموزان در سطح مدرسه فضای دلچسبی فراهم شود./۸۸۰/پ204/ب1

ارسال نظرات