۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۶۱۱۹۴
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

هدف آمریکا و استکبار بی ثباتی و جنگ افروزی در منطقه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه، گفت: این حمله و جنایت آمریکا با هدف بی ثباتی و جنگ افروزی در منطقه بوده و جهان اسلام باید در برابر دشمنان هوشیار باشد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محکوم کردن حمله ائتلاف آمریکایی به سوریه بیان داشت: این حمله اقدامی جنایتکارانه است.

وی به همکاری آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود اشاره کرد و عنوان داشت: این حمله و جنایت نتیجه اقدامات این مثلث شوم است و هدف آنان جنگ افروزی در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه اظهار داشت: ارتش سوریه و محور مقاومت پیروز منطقه هستند و ائتلاف آمریکایی از راه اندازی این جنایت سودی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه با تکیه ‌بر خداوند متعال مقاومت اسلامی در منطقه و در سایه اتحاد امت اسلامی پیروز میدان است، خاطرنشان کرد: ملت سوریه باری دیگر در برابر ائتلاف آمریکایی پیروز میدان خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جنایتکار بودن آمریکا افزود: با حمله به سوریه بار دیگر جنایتکار بودن آمریکا ثابت شد و ملت سوریه در برابر جنایات آمریکا مقاومت می کند.

وی با اشاره به اینکه پشت صحنه جنایات و اتفاقات جهان اسلام استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، عنوان داشت: تفرقه، آشوب و فتنه در جهان اسلام هدف استکبار بوده و جهان اسلام نباید از توطئه آنان غافل باشد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات