۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۶۴۹۹۸
امام جمعه گتوند:

حوزه علمیه خواهران نهاد تربیت کننده و تعالی بخش بانوان است

حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران به عنوان نهاد تربیت کننده و تعالی بخش بانوان در جامعه اسلامی یکی از برکات و ثمرات نظام اسلامی است، گفت: عدم نگاه حاشیه ای به حوزه علمیه خواهران در مسائل آموزشی و توجه به جایگاه اصیل بانوان در تربیت جامعه نیازهای اصلی حوزه علمیه خواهران است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام علی شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران با آموزش معارف اسلامی و تربیت بانوان زمینه ساز تربیت و رشد و تعالی و معنویت جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه گتوند اظهار داشت: اسلام به نقش، جایگاه و تأثیر زن در کانون خانواده و جامعه اهمیت ویژه ای قائل است؛ از این رو با تعالی و رشد بیشتر زنان می توانیم سرمایه گذاری های طولانی مدتی برای بیمه جامعه از آسیب ها و رشد جامعه اسلامی داشته باشیم.

مؤسس حوزه علمیه خواهران و برادران گتوند بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران به عنوان نهاد تربیت کننده و تعالی بخش بانوان در جامعه اسلامی یکی از برکات و ثمرات نظام اسلامی است که به واسطه گسترش آنها در سراسر کشور شاهد تربیت بانوان نخبه مزین به ارزش ها و معارف اسلامی در پاسخگویی به نیاز فرهنگی جامعه هستیم.

حجت الاسلام شاه آبادی ادامه داد: امیدواریم با حضور پرشور بانوان شاهد ثمردهی بیشتر فعالیت های فرهنگی و رشد و تعالی جامعه اسلامی باشیم.

وی گفت: استفاده از امکانات به روز، توجه بیشتر خانواده ها در تشویق بانوان و دختران به حضور در حوزه، عدم نگاه حاشیه ای به حوزه علمیه خواهران در مسائل آموزشی و توجه به جایگاه اصیل بانوان در تربیت جامعه نیازهای اصلی حوزه علمیه خواهران است./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات