۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۶۵۹۶۲
استاد حوزه علمیه تبریز:

فرهنگ جهادی دفاع مقدس رمز عبور از بحران‌ اقتصادی است

رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: فرهنگ جهادی دوران دفاع مقدس رمز عبور از بحران‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.
حجت الاسلام مهدی عالی، استاد اخلاق حوزه علمیه تبریز

حجت الاسلام مهدی عالی، استاد حوزه علمیه تبریز و رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد روز مقاومت، پیروزی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر عملیات غرورانگیز فتح خرمشهر است.

وی با بیان این‌که آزادسازی خرمشهر حاصل تبعیت محض از فرمان ولایت فقیه بوده است، افزود: فرمان امام راحل بر آزادی خرمشهر؛ موجی از عزم و اراده میان نیروهای مسلح به راه انداخت و موجب شد تا در عملیاتی غرورانگیز دشمن تا بن دندان مسلح و متجاوز به بیرون رانده شود.

حجت الاسلام عالی ادامه داد: صدام ملعون در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود؛ ظرف سه روز تهران را فتح خواهد کرد؛ اما نه تنها در طول هشت سال نتوانست حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کند، بلکه همان حامیان توطئه‌گر غربی بعدها حکومت باطل او را سرنگون کردند و عاقبت اعدام شد.

این استاد حوزه علمیه تبریز بر ضرورت حفظ فرهنگ دفاع مقدس و همت جدی بر شکل‌گیری عزم فراگیر ملی در همه بخش‌ها برای معرفی ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل آینده‌ساز کشور تاکید کرد و گفت: فرهنگ جهادی دوران دفاع مقدس رمز عبور از بحران‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

حجت الاسلام عالی با بیان این‌که دشمنان با درک عمیق از اهمیت وحدت در جامعه اسلامی ایران؛ به دنبال اختلاف و تفرقه در کشور هستند، افزود: هم مردم و هم مسؤولان باید با بصیرت کامل وحدت و انسجام ملی کشور را افزایش دهند و در این میان وحدت نیروهای مسلح و مدافع انقلاب ضرورتی مضاعف دارد.

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که ملت ایران در پیگیری آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان و نیل به افق نویدبخش تشکیل تمدن نوین اسلامی باید با نقشه راه ولایت حرکت کنند، افزود: طبیعی است که در این مسیر قدرت‌های زورگو و باج‌گیر بین‌المللی از هر توطئه و فتنه‌ای فروگذار نخواهد بود./935/ت303/ب1

ارسال نظرات