۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۷۰۳۰۲
حجت الاسلام اکرمی:

دشمن به دنبال جاروجنجال سازی است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هر اندازه که ما ضعف در شایعه پذیری داشته باشیم، به همان اندازه هم دشمن به دنبال جاروجنجال سازی است.
سید رضا اکرمی

حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره عملکرد مسؤولان در گرانی های اخیر، گفت: در سه ماه اخیر بدون وجود قحطی و یا جنگ، شاهد موج غلط گرانی شدیم به صورتی که در بازار جنس فروخته نمی‌شود، خودروساز، اقدام به فروش خودرو نمی‌کند و به دلیل شایعه برجام، مسأله ناهنجاری در بازار به وجود آمده است که ان شاءالله با کنترل‌های مسؤولان جوّ غلط به وجود آمده، برطرف خواهد شد.

وی در رابطه با راه حل مبارزه ناهنجاری های وضع موجود، ابراز کرد: دولت باید در نظارت‌ها و کنترل ها، دقت بیشتری داشته باشد، مردم نیز در شرایط افزایش قیمت بی مورد، دست از خرید نگهدارند تا قیمت‌ها به حالت متعادل بازگردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سؤال که چه توصیه ای در مقابل برخی اغتشاشات دارید، گفت: هر اندازه که ما ضعف در شایعه پذیری داشته باشیم، دشمن به دنبال جاروجنجال سازی است.

وی اظهار داشت: باید هوشیار و آگاه باشیم که هیچ مسأله خاصی رخ نداده است که ما بخواهیم شاهد چنین وضع نامطلوبی باشیم بنابراین باید با صبوری و هوشیاری در مقابل شایعات و حل مشکلات اقدام کنیم.

حجت الاسلام اکرمی در پاسخ به این که اصرار دولت برای پیوستن به قرارداهای بین المللی از جمله FATF را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: الحمدلله بنا شد دولت درباره FATF نظر خاصی نداشته باشد، دنبال آن نباشد و نسبت به دخالت‌ها و جسارت‌های غرب، ایستادگی و مقاومت کند تا مشکلات از میان برداشته شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا برجام اروپایی را موفقیت آمیز می‌دانید، خاطرنشان کرد: قدری زمان لازم است تا مشخص شود اروپا چه روندی را در پیش خواهد گرفت و کدام طرف را انتخاب خواهد کرد اما قطع یقین سرمایه گذاران اروپایی از سودهای چند درصدی خود در معاملات با آمریکا نخواهند گذشت./969/ت302/ب1

ارسال نظرات