۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۷۴۰۸۹
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

تلاطم های اقتصادی حاصل سوء مدیریت است

امام جمعه مشهد با اشاره به نابسامانی های اقتصادی در بخش های مختلف و احتکار مواد اساسی سبد خانوار، گفت: مبارزه پیگیر و قاطعانه با مفسدان اقتصادی از سوی قوه قضائیه سبب بازگشت آرامش به بازار و مقابله با تلاطم های اقتصادی است.
آیت الله علم الهدی | دومین اجلاسیه کمیسیون تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی با اشاره به آیات سوره احزاب به بررسی این آیات در سه بخش پرداخت.

وی با بیان اینکه وضعیت جنگ احزاب، منطق منافقین و رویکرد سیاسی آنان و افراد سست ایمان در بین مسلمانان و دسته دیگر موضع و منطق مومنان در این جنگ در این آیات مشخص می شود، اظهار کرد: در واقع در جنگ احزاب یهودیان با عرب های مخالف و مشرک به پیامبر اکرم(ص) متحد شدند و در مقابل پیامبر (ص) و یارانش ایستادند.

امام جمعه مشهد با اشاره به این مطلب که منافقین همان گروه متزلزل هستند که در مقابل پیامبر(ص) مقاومت می کردند، بیان داشت: جامعه آن روز مدینه دو دسته شدند که یک گروه منافقین و گروه دیگر مومنین بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همانند سازی وضعیت کنونی ایران در مقایسه با جنگ احزاب گفت: مذاکره با اروپا به نفع ما نیست چرا که اروپا و آمریکا فرقی ندارند و هر دو دشمن هستند و فقط اختلاف در روش آنها است و اروپائیان نیز به دنبال همان تحقق اهداف آمریکا هستند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به عدم موفقیت های مذاکرات قبلی از سوی تیم دولت ابراز کرد: شما برای مذاکره رفتید و وضعیت اینگونه شد که دلار سه هزار تومانی به ده هزار تومان رسید و نه تنها رونقی در وضعیت معیشتی مردم صورت نگرفت بلکه شرایط اقتصادی برای اقشار سخت و دشوار شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به نابسامانی های اقتصادی در بخش های مختلف و احتکار مواد اساسی سبد خانوار گفت: ازطرفی مبارزه پیگیر و قاطعانه با مفسدان اقتصادی از سوی قوه قضائیه سبب بازگشت آرامش به بازار و مقابله با تلاطم های اقتصادی است./934/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات