۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۴۲۴۵
امام جمعه گتوند:

بی برنامگی مسؤولان در برابر توطئه های اقتصادی دشمنان مايه تأسف است

حجت الاسلام شاه آبادی از بی برنامگی، وادادگی و بی مسؤولیتی برخی از مسؤولان و دولتمردان و مجلسی ها در قبال توطئه های اقتصادی دشمنان ابراز تأسف کرد.
تروریسم اقتصادی

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه نباید از جنگ اقتصادی و ضربه های اقتصادی دشمن به ملت غافل شد، اظهار داشت: متأسفانه بی برنامگی، وادادگی و بی مسؤولیتی برخی از مسؤولان و دولتمردان و مجلسی ها سبب شد تا بجای مقابله منسجم با طرح هاي برنامه ریزی شده دشمن، سهل انگاری و احساس یأس و ناامیدی را در میان دولتی ها و مجلسی ها شاهد باشیم.

امام جمعه گتوند افزود: بی برنامگی و عدم مقابله سبب جسوری دشمن در اجرای برنامه ها و جنگ اقتصادی و مطرح شدن باب مذاکره از سوی آمریکا شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند عنوان داشت: آمریکا می بیند که توطئه ها و برنامه هایش برای ایجاد خلل در اقتصاد کشورمان با توجه به بی برنامگی و عدم مقابله مسؤولان دولتی در حال جواب دادن است.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه دولتمردان و مسؤلان اجرایی دردمندانه و جهادگونه باید پاسخ مطالبات مردمی را بدهند، افزود: اقتصاد مقاومتی و نگاه به توان درونی و دل کندن از غرب نسخه نجاتبخش اقتصاد کشور است؛ دولتمردان همراهی با مردم را دستور کار قرار دهند و مجلس نیز در نظارت و قانونگذاری و تسهیل در امور سرمایه گذاری از همه توان استفاده و جدیت داشته باشد.

وی ادامه داد: قوه قضائیه در نظارت و پیشگیری از سوءاستفاده ها و اخلالگری اقتصادی و رانتخواری جدی باشد و برخورد و موضع گیری قاطعی از خود نشان دهد.

امام جمعه گتوند با ابراز تأسف از اینکه شاهد برخوردهای جدی از قوای 3 گانه برای مقابله با اخلالگران اقتصادی نیستیم، تصریح کرد: اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره بدون پیش شرط با جمهوری اسلامی ایران یک توطئه است و آنانی که در داخل دوباره باب مذاکره را مطرح و ذوق زده هستند، بدانند که چنین موضعی نمود دیوانگی و بی عقلی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به اینکه آمریکا پایبند هیچ تعهدی نیست، خاطرنشان کرد: دلبستگی و اعتماد به کشور مصداق بی عقلی، بی غیرتی و کودنی سیاسی است.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه روحانیت در کنار مردم قرار دارد، گفت: آرمان های انقلاب همان عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و رسیدگی به مشکلات مردم است و مسؤولی که در هر پست و مقام رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم را نخواهد، به مردم، انقلاب و نظام اسلامی خیانت کرده است.

وی اظهار داشت: دشمن در پی ایجاد و اغتشاش از وضعیت موجود است؛ از این رو باید با دقت رسیدگی به مطالبات را از دولتمردان و مسؤولان خواستار شد تا به پیاده نظام دشمنان تبدیل نشویم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات