۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۷۵۸۴۴
از سوی بنیاد فرهنگی امامت صورت می گیرد؛

نام نویسی ششمین دوره آموزش کوتاه مدت امامت

ششمین دوره کوتاه مدت آموزش امامت با رویکرد تربیت مربی امامت از سوی بنیاد فرهنگی امامت برگزار می شود.
بنیاد فرهنگی امامت

حجت الاسلام حسین اشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری ششمین دوره کوتاه مدت آموزش امامت با رویکرد تربیت مربی امامت گفت: این دوره از سوی بنیاد فرهنگی امامت در ۷۰ جلسه آموزشی و دانش افزایی همچنین ۷۰ جلسه پژوهش و مهارت افزایی برگزار می شود.

مدیر آموزش عمومی بنیاد فرهنگی امامت با اشاره به مزایای ششمین دوره کوتاه مدت آموزش امامت اظهار کرد: اعطای مدرک پایان دوره، تدریس در دوره های عمومی، امکان استفاده از کتابخانه تخصصی امامت، رایگان بودن شرکت در دوره و تقدیر از سه نفر از ممتازین دوره از جمله مزایای دوره کوتاه مدت آموزش امامت است.

وی در زمینه شرایط نام نویسی در دوره کوتاه مدت آموزش امامت بیان کرد: این دوره ویژه طلاب مشغول به تحصیل در سطح دو حوزه علمیه است و حداکثر سن 30 سال، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و تعهد نسبت به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی معاونت آموزش بنیاد فرهنگی امامت از جمله شرایط نام نویسی در دوره کوتاه مدت آموزش امامت است.

حجت الاسلام اشهد خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در دوره کوتاه مدت آموزش امامت می توانند تا پایان شهریورماه به سامانه اینترنتی بنیاد فرهنگی امامت به نشانی www.emamat.ir یا کانال بنیاد به نشانی https://eitaa.com/emamat مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین طلاب دارای شرایط می تواند جهت نام نویسی در دوره کوتاه مدت آموزش امامت مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۰۰۱۱۸۷۳۴ ارسال کنند یا به صورت حضوری به بنیاد فرهنگی امامت واقع در بلوار معلم، کوچه۱۰، خیابان شهیدین، پلاک ۵۲، مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

ارسال نظرات