۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۷۶۸۸۱

پیام تبریک دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به حجت‌الاسلام رستمی

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را تبریک گفت.
سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم

به گزارش خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبریک گفت.

در پیام حسینی آمده است: اعتماد رهبر حکیم انقلاب به جنابعالی و واگذاری “ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها را به فال نیک گرفته و تبریک عرض می‌کنیم.

در ادامه این پیام اضافه شده است: جنابعالی را فاضلی جوان و بانشاط، پرتلاش و باانگیزه، دارای تجربه موفق و توانمندی لازم برای انجام مسئولیت خطیر راهبری نهاد، تعامل سازنده و صمیمی با استادان و دانشجویان می‌دانیم و امیدواریم با همت والا، ابتکار و نوآوری و اقدامات عالمانه، منشأ تحولات سازنده در دانشگاه‌ها باشید و با برنامه‌های مؤثر در تبیین و تثبیت فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی نقش‌آفرینی کنید. ضعف‌ها و اشکالات فرهنگی و سیاسی محیط‌های آموزش عالی و پژوهشی را که بعضا از نوع نگاه تنگ‌نظرانه، جناحی و متمایل به غرب دست‌اندرکاران وزارت علوم و بهداشت ناشی می‌‌شود، جبران کنید. درانجام این مهم کانون دانشگاهیان ایران اسلامی یاور نهاد و آماده حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های انقلابی و تحول‌آفرین است.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران در ادامه پیام آورده است: همچنین لازم است از مجاهدت های مخلصانه، تلاش های صادقانه و مواضع ولایی و ارزشمند استاد ارجمند جناب آقای محمدیان در طول دوران مسئولیت تشکر و قدردانی کنیم و اظهار امیدواری نماییم ‌که ایشان در موقعیت ممتاز دیگری پیش برنده اهداف متعالی نظام و منویات رهبر فرزانه انقلاب باشند./۸۱۳/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات