۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۷۶۹۰۱
حجت‌الاسلام والمسلمين لطفی:

شهداي مدافع حرم دلها را فتح مي كنند

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفی گفت: اگر شهداي مدافع حرم تا ديروز عراق و سوريه و لبنان را فتح مي كردند امروز دلها را فتح مي كنند كه نمونه هاي بارز آن را در تشييع شهيد حججي و شهيدان لطفي و دهقان همه جهان مشاهده كردند.
حجت الاسلام والمسلمين نعمت الله لطفي نياسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت‌الاسلام والمسلمين نعمت‌الله لطفی نياسر چهارشنبه شب در يادواره شهدا، محدوده پايگاه مقاومت بسيج امام هادي و پايگاه مقاومت بسيج بنت الهدي، گفت: شهيد محمد مهدي لطفي  زندگي را جدي گرفت اما برخي از ابتدا تا انتهاي عمر خود زندگي را با شوخي و باري به هرجهت مي گذارنند.

وي افزود: شهيد مهدي لطفي هرچند كه نخبه بود اما به راحتي به چنين جايگاهي نرسيد تلاش و كوشش زيادي داشت تا توانست خود را به چنين جايگاهي برساند، از اين رو جوانها بايد درس بخوانند و درس بخوانند و درس بخوانند و به درس اهميت بدهند.

پدر شهيد محمد لطفي با تأكيد به اهميت جوانها به درس و تحصيلات، گفت: خداوند به پاداش زحمات ام در جواني در درس و حوزه چندين فرزند با تحصيلات عاليه و با منشا خيرات هديه داد و شهيد محمد مهدي لطفي يكي از آنها است كه درس خواند و درس خواند و درس خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفی در ادامه به اهميت و نقش مدافعان حرم در دفاع از اسلام و حرم اهل بيت(ع) گفت: داعش تا 800 متري سامرا آمد و قصد آنها اين بود كه سامرا و كربلا و نجف را با خاك يكسان كنند تا اثري از شيعه روي زمين نماند و در چنين شرايطي بود كه مدافعان حرم وارد عرصه مبارزه با تروريست هاي داعش شدند.

وي افزود: اگر شعار امروز ما محو و نابودي اسرائيل است براي اين است كه اسرائيل نيز  همين شعار را براي محو و نابودي جمهوري اسلامي ايران دارد و نمي توان ساكت نشست تعداد انگشت شمار يهودي مسلمانان را قتل عام كنند و به دنبال نابودي جمهوري اسلامي ايران باشند.

استاد حوزه علميه قم گفت: شهيد محمد مهدي لطفي و ديگر شهداي مدافع حرم ضمن اينكه شهيد مدافع حرم هستند شهيد نابودي اسرائيل نيز هستند و براي نابودي اسرائيل و تا نابودي اسرائيل مبارزه خواهند كرد.

وي با اشاره به اينكه اگر امروز شيعه در عراق راي آورده از زحمات مدافعان حرم  و شهداي مدافع حرم است، افزود: آرزوي شيعيان عراق براي رسيدن به حكومت امروز بعد از دويست سال محقق شده است  و سردار سليماني كسي بود كه عراق  سوريه را نجات داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفی گفت: اگر شهداي مدافع حرم تا ديروز عراق و سوريه و لبنان را فتح مي كردند امروز دلها را فتح مي كنند كه نمونه هاي بارز آن را در تشييع شهيد حججي وشهيدان لطفي و دهقان همه جهان مشاهده كردند.

به گفته وي داعش تا نزديكي كرمانشاه آمده بود و اگر سپاه قدس نبود داعش تا تهران آمده بود اما امروز ملت ايران در سايه جانفشاني و تلاش هاي شهداي مدافع حرم زندگي مي كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفی با اشاره به اينكه جنگ تمام نشده است گفت: آمريكا و استكبارجهاني نمي تواند جمهوري اسلامي ايران را به عنوان يك كشور مستقل تحمل كند چرا كه دشمن به دنبال سلطه بر ايران است.

وي افزود: امروز كشور در شرايطي قرار دارد كه همه گروه ها  جناح هاي سياسي حتي كساني كه به دولت روحاني راي ندادند بايد به دولت روحاني كمك كنند تا كشور از مشكلات اقتصادي پيش رو عبوركند چرا كه معتقديم عبور از مشكلات اقتصادي پيش رو امكان پذير است.

استاد حوزه علميه قم ادامه داد:  فارغ از كارنامه مثبت يا منفي دولت روحاني همه بايد به روحاني كمك كنند تا بار مسؤوليتي را كه روحاني بر دوش گرفته خودش نيز به مقصد برساند.

وي افزود: انتخابات در حكومت ستم شاهي فرمايشي بود اما امروز ملت ايران در نظام جمهوري اسلامي كه دمكراسي واقعي حرف اول را مي زند به هركسي كه راي بدهند انتخاب مي شوند  و آقاي روحاني نيز با راي مردم انتخاب شده است و همه بايد كمك كنند تا كشور از شرايط سختي كه با آن روبرو شده است عبور كند.

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفی تنها راه نجات كشور را مقاومت و ايستادگي در برابر دشمن دانست و با بيان اينكه هيچ راه ديگري به غير از ايستادگي و مقاومت وجود ندارد گفت: امروز كوچكترين سهل انگاري در برابر دشمن سبب خواهد شد تا شديدترين ضربه را از دشمن دريافت كنيم.

وي ادامه داد: امام خميني(ره) در كتاب صحيفه نور مي فرمايد اگر اسلام امروز در ايران ضربه بخورد تا يكصد  سال ديگر اسلام نخواهد توانست در ايران روي پاي خودش بايستد.  

استاد حوزه علميه قم گفت: امروز دشمن داخلي در فضاي مجازي كه از دنياي حققي نيز حقيقي تر است در راستاي  اهداف انگليس با  ايجاد  اختلاف و شكاف بين مردم و روحانيت، تقدس زدايي و تخريب شخصيت هاي ديني را دنبال مي‌كند.

به گفته وي، امروز فضاي مجازي با پرداختن به مسائل بي محتوا و سرگم كردن مردم به موضوعات پوچ در حال تقدس زدايي است و واژه هاي شهادت و انقلاب و قرآن به تمسخر گرفته  و به دنبال اين  است تا قرآن و عترت را كه شيعه را تا به امروز حفظ كرده را از ما بگيرند.

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفی در ادامه با تأكيد بر پشتيباني از ولايت فقيه گفت: ولايت فقيه منجي ايران اسلامي است اين موضوع مهمي است كه درخارج از كشور به آن بيشتر اهميت داده مي شود و سيد حسن نصرالله مي گويد اگر رهبر معظم انقلاب تقويت شود لبنان و عراق و سوريه و مسلمانان جهان نيز تقويت خواهند شد اما اگر رهبري در ايران تضعيف شود همه تضعيف خواهند شد./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات